Jag håller lite med om det du säger om HM, de är ändå ganska dyra för sin kvalité, förra gången jag var gravid så köpte jag ett par för 400, när jag var i vecka 32-35 så sprack dem, de var inte alls för små utan relativt stora. Jag hade då haft dem i cirka 13 veckor. Alltså inte ens tre månader, jag använde inte heller enbart dessa utan hade de någon dag i veckan och böt annars med leggins för att hinna tvätta.
Nu har jag två par ifrån HM, de ena har blivit så stora att jag drunknar i dem, från att ha varit för små när jag provade, de har dessutom gått sönder vid resårbandet över magen, båda paren.
De är sjukt dåliga för det priset man ändå får betala. Jag har ett par från Mamalicious och det är enorm skillnad, så mjuka och sköna och sitter perfekt fastän de är lite på den stora sidan, gick ner i början av graviditeten efter jag köpt byxorna så därför är de lite stora.
Mamalicious har sjukt bra kläder, har även leggins och tröjor/klänningar därifrån och det är stor skillnad, de är kanske lite dyrare men har man tur så är det ofta rea. Speciellt nu i mellandagarna.