• Yngve P

Sexfantasier om sin dotter?

Det tar emot att skriva det, men jag är allt för rädd för att inte göra det. Händer det att andra här fantiserar om sina döttrar? Jag har fantiserat om henne i kanske 3 månader, men skulle aldrig få för mig att göra nått för jag vet att det är ytterst jävla fel.

Jag hoppas verkligen att hon inte märker något, för när hon går omkring i sina hipster-trosor så kan jag inte slita blicken och min gren reser sig. Jag antar att detta har med kärringen mins knullstrejk att göra, jag har liksom blivit desperat och kan i tankarna sätta på vad fan som helst. 

Vad tror ni? Och finns det andra män med liknande problem? 

• Svar på tråden Sexfantasier om sin dotter?
  • Philanthropy

Självklart finns det det, incestuösa fantasier är liksom inget nytt påfund. Bara du låter det stanna vid fantasier så är det väl fine...

• Retarderadd

FY FAN SÅ SJUK?! Hurär det ens möjligt?! Det är ditt BARN!!! Skulle jag få reda på att min sambo fick stånd av min dotter så vet inte ens Gus vad jag skulle gjort med honom, herre min skapare. Jag hopps och ber för din dotter att du håller dessa sjukligt pedofiliska tankar o fantasier för dig själv!!!

• Vanja
    Retarderadd skrev 2016-02-10 17:19:02 följande:

FY FAN SÅ SJUK?! Hurär det ens möjligt?! Det är ditt BARN!!! Skulle jag få reda på att min sambo fick stånd av min dotter så vet inte ens Gus vad jag skulle gjort med honom, herre min skapare. Jag hopps och ber för din dotter att du håller dessa sjukligt pedofiliska tankar o fantasier för dig själv!!!

Hade min familj hamnat i den situationen så vette 17 om jag skulle bli arg?? Man kan ju inte hjälpa vad man känner. Jag hade garanterat hållit avstånd och hållit dottern borta men mycket mer finns väl inte att säga. Jag hade blivit ledsen över situationen men nog inte lagt skulden på en pappa som faktiskt inget gjort. Hoppas att ts kan få hjälp, kan ju tycka att han utrycker sig på ett mycket märkligt sätt för att vara nån som tycker sig ha "fel" känslor. Låter mer som han söker nå slags förståelse o tillåtelse lr nåt..
Svar på tråden Sexfantasier om sin dotter?