• Anonym (Omg...)

Vas ska jag göra?

Hej, idag var jag och uppdaterade ett spel, jag pallade ej att vänta så jag gick till min pappa och pratade lite med honom, han frågade om det kan bli virus på ipaden som han titta på och jag sa är inte säker, vadå då? Han sa när jag var och sökte på något så kom det upp en sak att man måste betala 1000 kr och att man ska skriva in sitt bank kort nummer, sen fråga han hur man rensar historiken så att han kunde få bort sidan. Sen sa jag du får inte bort historiken eller sidan om du dubbel klickar och drar väck safari och går in igen och så visade jag att det ej gick men han sa att han rensat i inställningar dock. När jag då visade att det ej gick, stod det att hur man förstorar sno***n, kan det vara sant att han fick ett virus på ipaden så viruset skrev det eller att min pappa som är grymt känslig för sånt skrev det? Vad ska jag göra??? Ipaden som han var på fick vi igår. Jag har min egna så tror ni att han tror det var jag som skriver det trots att jag har min egna iPad?

• Svar på tråden Vas ska jag göra?
  • Anonym (va?)

Fattar inte vad du undrar över? 

frågar du om din pappa har gjort sökningen? Vad spelar det för roll? Låt din pappa ha ett privatliv.

Svar på tråden Vas ska jag göra?