Bröstmjölk
Är i v.33 med andra barnet och har fortfarande inte märkt av några tecken på bröstmjölk, bör jag oroa mig? Va inte så med första då jag läckte bröstmjölk innan FL
Är i v.33 med andra barnet och har fortfarande inte märkt av några tecken på bröstmjölk, bör jag oroa mig? Va inte så med första då jag läckte bröstmjölk innan FL
för mig var det tvärtom.... med dottern som nu är två år läckte jag inte en droppe o amningen gick finfint och nu har jag läckt sedan vecka 15 så både och är nog lika vanligt och säkerligen inget tecken på fungerande eller icke fungerande amning. tror inte det påverkar produktionen
Huruvida man läcker innan eller inte har inget med hur väl eller mindre väl amningen kommer att fungera.
Jag har fött 4 barn (gravid i v30 med 5e) och har aldrig läckt bröstmjölk, knappt ens när jag ammat. Har ammat varje barn mellan 7-15 månader och haft massor med mjölk... Det har inte ngt samband så oroa dig inte :)
Okej skönt att höra :) får hoppas att de kommer igång när det väl är dags bara då! :)