• Anonym (Vill se hur det vart)

Jag har en drag av narcissism och känner ett stort behov av att se mig på bild när jag var uppe i rättegången

Detta låter mycket, mycket lustigt. Det är jag medveten om. Men man måste i alla fall våga ställa frågor.

Jag känner att jag måste se mig själv i bild. Jag var uppe i rättegången. Där det vart videoinspelning. Jag vill se hur jag såg ut, hur jag lät och liknade. Mycket intressant. Jag hade snygg kostym på mig och liknade.

Nu måste jag se hur videon på mig vart.

Finns det en möjlighet att man kan bara få se videoklippet. Och därefter överlämna videon till de som vill ha det/skall förstöra den.

Hovrätten checkar på videon. Jag anser att jag också borde se på videon. Men jag måste vara helt ärlig. Jag har absolut ingen annan anledning av att se videon, än att bara se hur jag såg ut helt enkelt. Därför borde det ändå gå att kunna vända sig till Tingsrätten eller så, och kika på videon med (personal?)

Tack på förhand!

ÖVRIGT - Detta är tredje gången jag är uppe i en rättegången. Detta var första gången jag var tilltalad. Andra gångerna har jag suttit som målsägare. En gång mot min egna äldrebroder. Jag var då sjutton år, och hade i tron om att jag skulle få hjälp (Liksom bli fri från familjen)

En annan gång hade det skett dataintrång. Vid dataintrång fick jag ett papper hem, där det stod som rubrik ''DOM''.

När jag satt som tilttalad och vart klar med förhandlingen. Fick jag ytterligare papper hem där det stod ''DOM''.

Jag misstänker starkt att min familj, som VABLIGT. Förmdoligen öppnade mitt brev. När det stod i pappreret att man kunde överklaga, så rev de förmodligen söder pappret. Jag fick nämligen inte så mycket stöd från familjen när jag anmälde min broder . .

Jag undrar nu om man kan få tag i dessa papper på ett annat sätt?

Jag är medveten över att det är försent att överklaga. Men jag vill se vad de skrev om mig. För det stod det i mina andra tidigare papper. Inga starka djupa informationer dock. Men litegrann. Som jag fann det lite intressant ändå. Jag vill se vad de skrev om mig när jag var framför min äldre broder . . .

TACK PÅ FÖRHAND!

• Svar på tråden Jag har en drag av narcissism och känner ett stort behov av att se mig på bild när jag var uppe i rättegången
  • Långbenopluto

Alla domar finns hos tingsrätten, bara att ringa dit och begära ut dom.

Men att se på dig själv bara för att se hur det blev låter som det knäppaste jag har hört på länge.....

Spela in dig själv i mobilen istället så kan du se dig själv om och om igen....

• Anonym (ja du)

Ja du ts. Du verkar galen som tycker om att titta på videon på dig själv när du står i din kostym under rättegången. Ta en selfie istället.

Svar på tråden Jag har en drag av narcissism och känner ett stort behov av att se mig på bild när jag var uppe i rättegången