• Guiu

ex sambo stå på 100% å huset medan jag på 50% på huslån

I en separation  där han äger huset på papper men jag 50% på lånet.  Jag varit  skriven på adressen i 2012.    ex engelska sambo lurad på mitt lån från Sweden Banken...jag känd korkad o lurad ...Jag önska  anmäla honom till Polisen...jag tänkt göra det denna veckan som julklappa till min  ångest.  han  har pressat mig att överföringen mitt lån huset från banken till honom..om jag visst det ha de köpte en lägenheten till mig och min son...Han är inte pappa till son..
     Jag har en fråga: efter varit jag pressad för att hade överföringen mitt lån till honom...sen hotade mig att byta lösendörren o  att ska jag sova på gatan sen det ringt honom till kronofogden  och var jag tvingat gå ut utan någonstans att bo med min son... jag känd att honom utnyttjat mig och mitt lån för att komplettera köpt av huset  i Sweden ban lån. Jag var så pass stressad att  agera jag inte...det var inte klokt!  jag renovera huset ,trädgården...ta hand om mat handla,  o.s.v...Nu jag är så arg på mig själv att tillåta han gjord det mot mig utan agera och kommunicera med något om situationer. Kan ansökan jag i Kronofogden Betalningen Föreläggande för att få min 800.000 tillbaka från honom? Efter  hade  han mobbat mig och sagt att ingen bryr sig om mig.... är det någon i grupp som stödja mig på det? vad kallas det för ? att jag inte agera på detta... det är en diagnosen på mig?...men i alla fall efter  det tror jag att han är en psykopat....eller annan jag vet inte vad heter det!. Tack för svara mig.

Svar på tråden ex sambo stå på 100% å huset medan jag på 50% på huslån