• Jessikaindahouse

Någon med koll?

Hejsan,
    Äntligen är Julen!!!
    Tänkte kolla med er angående en sak!
    Som de flesta så kommer jag ge mig själv ett nyårslöfte, som många andra har tagit!
    Att bli av med lite kroppsvikt :D Hahaha

Jag va inne tidigare idag och kollade runt på dieter och kosttilskott som kan hjälpa mig på traven och hittade en hemsida som heter www.helsingborgspiller.se som ser trovärdig och bra ut!

Är det någon som har testat dem?
    Om du har det skriv gärna till mig för jag vill jättegärna har råd om hur du upplevde dem!

• Svar på tråden Någon med koll?
  • Stardust88

Varför väljer du att knapra piller?

Har du provat något naturligt alternativ först?
    Att laga all egen mat från grunden med bra råvaror utan tillsatser och skippa/ minimera kolhydraterna? Det kan ju hända du kanske får andra hälsovinster bortsett från viktnedgång.

Jag har själv upplevt många fördelar med lågkolhydratskost.

Så som jag ser det, så är piller och pulverdrycker samhällets/ världens sätt att lösa människans problem med hjälp av genvägar som kanske inte löser det egentliga problemet utan mer smetar över det tillfälligt och samtidigt tjäna pengar på det, av samma anledning som många läkare "tycker" vi ska ha vissa mediciner, fast problemet kunde lösas från grunden istället för att slätas över med medicin.

Matrevolutionen tar ett steg framåt varje dag, var med å påverka den du också, istället för att luras av företag som säljer en dålig sanning.

• Lillalilla1987

Har provat Synefrin för länge sedan, men inte från dom dock.

För mig gjorde det ingenting mer än att jag fick uppstötningar som smakade(ev luktade?) som tabletterna, ingen trevlig upplevelse.

• dirty88

Dom där pillren hjälper säkert din viktnedgång. De är dock inte riskfria. 

Du får själv utvärdera om det är värt riskerna att gå ner i vikt lite snabbare.

• ylva123

Själv gått på x antal kurer med bantnings piller. Testat de mesta. Men synefrin är nog de bästa jag tagit hittills OCH självklart är maten de viktigaste, pillerna är ju som sagt ett kosttillskott. Jag vägde som mest 70 kg, men idag väger jag 58. Jag går just nu på en kur som består av ACAI-SYNERFIN, funkar toppen. Jag tar ett piller innan varje stor måltid och de minskar faktiskt aptiten (är alltid extremt hungrig) så de funkar super bra på mig. Motionerar 4 gånger i veckan och följer tallriksmodellen så gott som möjligt.

;)

• Stardust88

Känns det inte fel att dämpa hungern med konstgjorda piller?
    jag satsar hellre på att äta mig mätt som man sig bör! Naturlig mat!

Svar på tråden Någon med koll?