• Bano

fälla ihop syskonvagn

någon som vet hur man fäller ihop en babytravel syskonvagn sulky new york ?
    har inte en susning om hur man gör.
    ska resa med tåg på torsdag och vagnen är ett måste .. vill gärna inte bli av med vagnen som jag blev med den förra för att den inte gick att fälla ihop

taksam för svar!

Älskar Min Familj
  • Svar på tråden fälla ihop syskonvagn
  • mammalovis

Vi har visserligen en Babytravel syskonvagn, men jag vet inte modellen. På vår har vi en svart spärr på båda sidorna vid utsidan av sitsen som dras upp (den håller ihop de båda stålrören). Sedan finns en röd spärr på vänster sida högst upp på samma rör som dras upp samtidigt som man fäller ihop vagnen framåt. Sista steget är att ta tag i mitten under varukorgen och dra ihop vagnen ännu lite till. Kanske har de liknande hopfällning på andra vagnar ...

• Bano
    mammalovis skrev 2014-12-23 21:27:05 följande:

Vi har visserligen en Babytravel syskonvagn, men jag vet inte modellen. På vår har vi en svart spärr på båda sidorna vid utsidan av sitsen som dras upp (den håller ihop de båda stålrören). Sedan finns en röd spärr på vänster sida högst upp på samma rör som dras upp samtidigt som man fäller ihop vagnen framåt. Sista steget är att ta tag i mitten under varukorgen och dra ihop vagnen ännu lite till. Kanske har de liknande hopfällning på andra vagnar ...

tack så mycket, ska pröva om det funkar på våran vagn
    Älskar Min Familj
Svar på tråden fälla ihop syskonvagn