• Torsdagsfin

Rätt trimmer till kroppen?

Svårt att veta vilken kategori den här tråden skulle hamna i men men...

Mitt problem är det att jag köpte en hårtrimmer i veckan till min pojkvän (julklapp), men kom nu på att jag kanske köpte helt fel? Han vill ha en trimmer till kroppen (tex för att trimma armhålorna etc.) men upptäckte idag att det är en trimmer till håret på huvudet som jag köpt! Kan den användas även till kroppen? Eller måste jag köpa en skäggtrimmer (eller liknande) som också kan användas till kroppen, eller finns det speciella trimmers för just det ändamålet? Känner mig lite lagom stressad över det här haha, vill veta om jag måste åka och byta ut trimmern jag köpt imorgon eller om den går att använda ändå...

Tack på förhand!

• Svar på tråden Rätt trimmer till kroppen?
  • Fia 28

Den går säkert att använda ändå. Handlar det om armhålor och hårig bringa går nog den till huvudet hur bra som helst.

• Torsdagsfin
    Fia 28 skrev 2014-12-18 14:58:00 följande:

Den går säkert att använda ändå. Handlar det om armhålor och hårig bringa går nog den till huvudet hur bra som helst.

Åh det låter bra, vet du hur det fungerar med könshåret också? Det är väl kanske lite känsligare där nere...
  • Fia 28
    Torsdagsfin skrev 2014-12-18 15:07:10 följande:
    Åh det låter bra, vet du hur det fungerar med könshåret också? Det är väl kanske lite känsligare där nere...
    Nå nog ska den ju fungera även där. Enda skillnaden är väl att en intimtrimmer är mindre till storleken och slipper lättare åt på vissa ställen. Skulle kanske inte vilja klippa håret med en trimmer jag även klipper könshåret med :P
  • Fia 28
    Fia 28 skrev 2014-12-18 15:42:49 följande:
    Nå nog ska den ju fungera även där. Enda skillnaden är väl att en intimtrimmer är mindre till storleken och slipper lättare åt på vissa ställen. Skulle kanske inte vilja klippa håret med en trimmer jag även klipper könshåret med :P
    Ja och så finns det ju "bodytrimmers" som även går att använda i duschen...
  • Torsdagsfin

Beslutade efter många om och men att lämna tillbaka den imorgon och köpa en BodyGroomer som den hette :) men tack ändå!

Svar på tråden Rätt trimmer till kroppen?