• Anonym (Trådstartare)

Otroligt nyfiken, men blyg.

Hej på er alla!
    Jag är en tjej på 27 år som har nu i över ett år varit väldigt nyfiken på att prova tjejsex, eller mysa, hångla med en tjej. Vill inte ha nåt förhållande, men kanske vänskap med lite twist.
    Problemet är att jag är väldigt blyg, undergiven, och vågar inte ta första steget. Har provat två sidor på nätet, qx och bodycontakt, men där är det mest killar. eller så blir det mest prat än verkstad.
    Finns det någon här kanske som är likasinnad och vill prova? Bor utanför Linköping.

• Svar på tråden Otroligt nyfiken, men blyg.
  • onken

testat swinger club?. Där kan man testa sig fram.. :)

• Anonym (Trådstartare)

vill gärna prova i lugn miljö första gången

• onken

fråga kompis eller något som kanske har samma fantasier ? .Finns inga dumma frågor bara dumma svar... :)

• Anonym (Trådstartare)
    onken skrev 2014-12-15 13:58:09 följande:

fråga kompis eller något som kanske har samma fantasier ? .Finns inga dumma frågor bara dumma svar... :)

tack, men om det bara kunde va så enkelt
  • onken

Testa kolla runt på internet och kolla om någon är sugen på träff... finns massor av sidor med kontaktannonser.

• EmiliaaaD

Tjej på 20 år här, vill också testa!

Hör gärna av dig i privatmeddelande :)

• Anonym (linköpingstjej)

Hej, jag puffar den här tråden lite. Jag är 36 år, men ser yngre ut, och bor också i Linköping. Är bisexuell, men har aldrig haft möjlighet att leva ut det. PM::a mig om du vill veta mer.

• Vanadis79

Och nu blir det ju lättare för dig att P:A mig, det går förstås inte när man är anonym. Glad Är ny här.

Svar på tråden Otroligt nyfiken, men blyg.