Ond exfru
Hej!
Jag kände att jag var i behov av att skriva av mig. Nu har jag och min sambo bestämt oss för att separera, vi har en bebis på 5 mån och han har en dotter sen tidigare på 8 år, han skilde sig för 7 år sedan och hans ex har fortfarande inte gått vidare. Anledningen till denna separation är helt klart pga av hans exfru, en rätt märklig kvinna som redan från början valde att undvika mig o hälsade inte på mig förrän efter 2 års tid, nu var det hon som ville skiljas, inge otrohet inblandad. Hon har från den dag jag blev gravid, tidigare än så också, haft väldigt tight kontakt med mitt ex, har förstått detta då jag motvilligt började kolla hans mobil,jag förstår att man måste ha kontakt ifall man har barn ihop men denna kontakt har innehållit bra mkt mer, detta har såklart slitigt oerhört på vårt förhållande vilket min kille (nu ex) verkar ha svårt att förstå. Dessutom bor han hos henne 1 v /mån när han ska vara med sin dotter iom att de bor utomlands. Väl där lever de familjeliv o han sitter o beklagar sig för henne hur dåligt vi har det, tacka fan för det när han bor med sitt ex, värre psykisk terror får man leta efter. Exfrun har använt sin dotter som en bricka i spelet för att få uppmärksamhet, hon skickar bilder varje dag på henne, är det normalt? Och mitt ex fattar ingenting, försvarar henne o säger att jag är den som är konspiratorisk för att jag tror att de ligger med varandra. Jag är just nu helt förstörd, tappar hår, gått ner i vikt,helt färdig som människa för att en manipulerande exfru har bestämt sig för att förstöra sin exmans relation och en liten pojkes chans att få växa upp i enfamilj med båda sina föräldrar. Hon har även förstört chansen för sin dotter att få en fin relation till sin lillebror, hoppas hon är nöjd. Och alla ni som säger att bonusmammor är tokiga jag kan från botten av mitt hjärta säga att jag inte trodde jag skulle få uppleva ren ondska i form av en exfru...