Bästa vän?
Jag har några funderingar som jag hoppas ni kan svara på. Jag har en vän som jag umgås med varje dag och älskar att umgås med men det senaste har jag fått mer känslor för han, som att vara tillsammans med han och allt det innebär. Vi skämtar ofta om saker som tyder på homosexualitet mellan oss fast ändå seriöst. Jag har sett att han tittat på eller om det var en olyckhädelse, på gayporr annars är det alltid dubbelt vaginalt eller analt, eller cumshots. Han är inte som man kan säga super maskulin utan kan vara lite "bögig" till sättet. Han har en flickvän men det har på det senaste inte varit så bra mellan dem. Hur ska jag tolka allt detta? Är jag bi för jag har mer än bara kompiskänslor för han? Eller är vi så tajta att det är normalt att man kan känna att man vill göra mer än bara snacka? Har han samma känslor för mig tror ni?
Svårt och förklara allt och hela bilden men att vi alltid om vi åker någonstans ska vi dela säng och igår sa vi att det skulle vara en rolig idé att sova tillsammans i bakluckan på en bil.
Tacksam för alla svar och fråga om det skulle hjälpa att ge ett svar!