• P82i

Ej gravid

Testdag i Måndags.

Testet visade Ej gravid.

Det både kom som en chock och samtidigt inte. Hade inte tjuvtestat en endaste gång. Väntade snällt på ruvardag 19!

Blödde minimalt, ingen värk. Trodde det var mina cystor som spruckit, då blodet bara var vattnigt, ingen konsistens.

Då vi "bara" lyckades befrukta 4 av 14 ägg, och bara 1 ägg gick att återinföra ( inga till frysen) så får vi börja på ruta 1. Långt protoll. Ska ringa in vid Januarimensen :(

Då jag har svårt för att " prata " om mina problem, och faktiskt även till att skriva ( jag läser allt, men skriver inte ofta) så restar jag att skriva av mig skiten och bitterheten, lägga allt på hyllan över jul och välkomna nästa IVF med öppna armar. 38 jävla skitmånader av mitt liv har passerat , låt det vända nu

All lycka till alla er andra IVF are, låt lyckan vara med er. Tack för ni finns, och att ni delar med er.

God Jul kram P

• Svar på tråden Ej gravid
  • Bbuzz

Hoppas du kan vila lite nu under jul och njuta av tillvaron en smula! Samla positiva energier i kropp och knopp! Unna dej en skön tid och hoppa sen på båten igen!

Jag vet om några dagar vad utkomst för mej blev...inga ägg i frysen för mej heller :( Bara starta från början - dock korta för min del men ändå. Man blir rätt slut av alla dessa hormoner..... Men vi får köra och hoppas det ger resultat till slut!

• P82i

Vad ett vänligt ord från en främmande själ kan värma. Jag hoppas att du får ditt julmirakel i år :)

• LillaMiraklet

Här kommer lite pepp ifrån mig...för mig tog det 5 återinsättningar innan jag blev gravid (det försöket slutade i MA) men återinsättning nr. 6 blev det äntligen vår tur och idag vilar min lilla son på ca 4mån i min famn.
    Det är värt allt slit och alla tårar, jag kommer aldrig att glömma barnlöshetssorgen som jag befann mig i under flera år av kämpande men den sorgen är borta nu och jag hoppas att jag kan inge dig lite hopp av min resa till bebis.
    Jag önskar att 2015 blir det år du får möta ditt barn.
    God jul och gott nytt år!

Svar på tråden Ej gravid