Så jävla fövirrad?
Hejsan allihopa!
Ja.. som rubriken lyder så är jag jäkligt förvirrad.
Kan börja med att jag är en kille på 19 bast. Det är allt typ.
Iallafall.. Sedan cirka ett år tillbaka har jag känt stora dragningar till killar. Jag tror jag har alltid känt dragningar till killar faktiskt, sedan jag gick i lågstadiet fast jag känner mig mycket mer attraherad av tjejer/kvinnor och kollar enbart in de på stan. Problemet är (vilket inte är ett problem) att jag är så jävla förvirrad. Liksom är jag bisexuell? Jag tänder inte på snoppar utan bara killar som har sex med varandra. Kan säga att jag ser bra ut, är vältränad och har verkligen inga som helst problem med tjejer. Har skit enkelt att skaffa tjejer (ja, lite skryt) men som sagt.. Jag är förvirrad. Ibland känner jag inte för killar och ibland så känner jag. Har endast haft sex med tjejer och självklart vill man testa på ha sex med killar. På nåt sätt så är det nåt speciellt med killar. Jag blir inte tänd av vilken kille som helst heller, utan bara när det typ är vissa speciella amatör porrfilmer. Och tro det eller ej, detta är andra gången jag kollar på porr i hela mitt liv då jag aldrig har behövt använda porrfilmer. Jag har bara dock haft fantasier om killar och det var då jag tänkte att kolla på bögporr och känna om det är najs (?), och fan.. Jag blev väldigt upphetsad? Men jag kollar inte ens in killar på stan? Alltså jag vet, detta är så jävla cp konstigt att jag inte ens vet vem jag är längre.. Känner mig så sjukt konstig, förstår mig knappt heller. Kvinnor uppskattar jag verkligen, samma sak med män men inte med alla män! Kan tycka att män är sjukt sexiga men tänder liksom inte på de, men vissa så ja, VISSA bara.. Tjejer har däremot blivit alltmer tråkiga, har träffat en del gaykillar och de är så sjukt snälla och man skulle så gärna vilja att en tjej har en gaykilles hjärna haha. Vet inte ens hur jag ska förklara detta men hoppas ni förstår. Jag går absolut inte igenom en fas, för detta har pågått under en längre tid men det var exakt typ ett år sidan då jag kände enorm av attraktion mot andra killar. Jag är absolut inte oroad om jag verkligen är bisexuell eller inte, skulle vara väldigt najs egentligen, men är så förvirrad och vill så gärna veta svaret. Kan någon hjälpa mig? Kanske går/gått igenom samma grej?
Tack på förhand!