Min pojkvän "förnekar" oss
Hej! Har umgåtts med en kille i 6 månader nu och varit tillsammans med honom i 2 månader. Vi har träffades varje dag och sovit med varandra varje dag i demma 6 månaderna. Jag är 17 år och han är 26, därför skiljer det ganska mycket mellan oss i åldern. Min familj och vänner accepterar det, medans hans föräldrar inte tycker om att jag är så ung. Därför vill han inte "gå ut" med det på sociala medier om man säger så, (jag vet att allting inte handlar om det) men får ofta en väldigt stark känsla av att han skäms för mig och min ålder. Jag umgås väldigt ofta med han & hans vänner och dem vet också om att vi är tillsammans så han pussar mig och sånt framför dem iallafall! MEN.. han har ett barn på 5 år och mamman till deras barn vet inte ens om att jag existerar. Vi har en gemensam vän som han pratar väldigt mycket med, han har berättat för henne att han är med mig för att inte behöva vara ensam och bara för att ha någon tills han hittar den rätta. Jag är blind, jag vill inse. Men samtidigt så kanske han bara säger så till henne för att han "skäms" för att ha känslor för en 17 åring?? Jag vet inte vad jag ska tro eller vad jag ska göra. Hade varit tacksam om man fick lite tips!