18 år längtar efter barn!
Hej! Jag är 18 år och har sedan jag var 16 en sådan fruktansvärd barnlängtan! Jag har hela tiden haft en ganska "normal" längtan efter barn men nu när jag är 18 och äldre så är det verkligen olidligt.
Under hela min tonårstid så har jag aldrig någonsin haft det där behovet eller längtan av att festa, dricka alkohol osv. Jag har alltid föredragit att bara chilla med vänner hemma eller tex kolla bio (självklart tycker jag det är kul att festa och gör det ofta ändå men ni förstår nog min mening). Även nu när jag fyllt 18 är jag inte så intresserad av att dricka och gå ut i stockholms nattliv.
Ni förstår säkert inte ens alls vad jag vill med denna tråd, knappt att jag gör det själv! ÅH jag skulle behöva höra från andra, finns det fler som är unga mammor eller som har en lika stark barnlängtan som mig här på FL?
Jag vet att barn inte bara innebär en gosig liten bebis som aldrig växer. Självklart vet jag innebörden men jag ser inte det som något jobbigt. Jag älskar barn och längtar varje dag efter en graviditet...