• Starkast

annorlunda fråga

Hej

Har en fråga till någon som är insatt och vet.

Borde ha fått mens i måndags som senast. Alltid regelbunden som en klocka.

Detta tänkte jag/vi inte det minsta på då min operation igår onsdag var det som hägrade i våra tankar.

Har varit med om att mensen tvärslutar när kroppen blivit skadad/opererad tidigare. Men nu borde den ju kommit igång innan.

Min fråga är egentligen hur den tillfälliga smärtlindring/andra läkemedel man får påverkar ett foster så tidigt.. Under själva op var det många olika läkemedel. Efteråt morfin och även spasmofen mot kramper i tarmarna (bukoperation)

OM jag är gravid.

Finne ngn chans till frisk bebis, om inte kroppen löst det med missfall?

• Svar på tråden annorlunda fråga
  • anjiz

Du behöver inte vara orolig. Dom första veckorna får fostret näring från gulsäcken. Det dröjer några veckor innan ni delar blod

• anjiz

Du behöver inte vara orolig. Dom första veckorna får fostret näring från gulsäcken. Det dröjer några veckor innan ni delar blod

• Starkast

Jag är gravid och det har varit en tuff period. Mina läkare har starkt avrått från att fortsätta graviditeten då min kropp med stor sannolikhet inte kommer klara av det fysiskt. Så svalde första pillret i lördags och ska in på sjukhuset för att avsluta klart imorgon måndag. Det är skitjobbigt. 

Svar på tråden annorlunda fråga