Vad menar han?
Jag har varit med en kille i 1år och e verkligen kär i honom. Vill leva mitt liv tsm med honom skaffa familj allt de där.
Vi bor i olika städer men umgås vid varje tillfälle vi kan. I vissa perioder e han hos mig i veckor. För ca 6 månader SEn började jag ta upp om att flytta ihop.. Och han ville vänta tills han har gått klart en utbildning som nu e klar..
Har varit på honom om detta mkt. O alltid fått svaret att snart,snart bor vi ihop, inom snar framtid osv osv. Har haft så mkt hopp o blivit besviken månad efter månad..
Så igår tog det stopp. Jag sa allt jag kände o hur besviken jag blir på att vänta o vänta. Jag plågas verkligen. Känner att vi inte går framåt utan att vi har fastnat här. Som svar får jag att han e helt säker på vad han vill med mig o älskar mig osv att det inte handlar om mig utan om honom att han känner ett stopp inom sig.. O kan inte förklara hur eller vad de e..
Jag blev så klart jätteledsen. Och idag säger han att han tycker att de fattas känslor och att jag ofta e sur när ja kmr hem från jobbet men att han älskar mig mest av allt ändå?
Och att göra mig gravid e han inte, de e nått han vill? Äter inga preventiv medel o de e han fullt medveten om. Ett barn vill han ha,men tvekar på att flytta in med mig?
Känner mig helt förvirrad ledsen o hopplös. Han ger mig ju dubbla budskap vad ska jag tro?