• Ensam och arg ( snart )

Min Blivande man äter upp sniglar /blivit galen!!!

Jag och min sambo har varit ihop i snart 5 år. Inväntar ett barn tillsammans. Dock i början när jag och min sambo dejtade så berättade han för mig, att han hade en fetisch för sniglar. Min sambo berättade även en liten hemsk historia när han var litet barn. Han var 14 år, han var hos hans så kallade bäst bästa kompis, han hade pärmar med olika sorters arter av sniglar... även en massa sniglar som husdjur. Min sambo blev nästintill kär med en av hans sniglar som kallades för Bilbo... tiden gick och efter kanske några veckor efter att spendera mesta av hans tid med sin bästa kompis ja eller anledningen var väl för alla hans sniglar och pärmar med snigelarter. Så kom det en dag då han som alla andra dagar går hem efter skolan ringer sin bästa kompis och frågar om de kan spendera tid tillsammans. just den dagen så sa hans bästa kompis att han var tvungen att göra sig av med alla sniglar att slänga bort dom, då blev min sambo rosenrasande.. Min sambo åt upp en av deras favorit snigel lilla maja kallade dom snigeln. Sen resterande de förutom snigel bilbo, den tog han med sig hem och åt upp. Som sagt jag är lite orolig över min sambo om han fortfarande har kvar den fetischen för jag har bara sett några enstaka gånger när min sambo är med mig. Min sambo brukar ibland plocka upp sniglar från marken och äta upp, blir jätte orolig tycker det är läskigt, för en gång så frågade min sambo om han kunde få en snigel till sin julklapp förra året... snart är det jul igen. Ska ja ta på mig mod att köpa en eller flera sniglar till min sambo?Rynkar på näsan  vet ej vad jag ska göra just nu dock behöver hjälp.. tänk om han har massa vänner med samma fetisch..Gråter?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-03 23:32
    Min sambo och jag har precis haft en lång diskussion, om att få veta om han verkligen hade kvar sin fetisch ( äta sniglar ). Min sambo försökte prata bort sig ett fler tal gånger men jag beslutade mig själv för att få reda på sanningen. Efter en lång stund av pratande så erkände min sambo att han hade kvar sin fetisch för sniglar. själv tycker jag det låter väldigt oroväckande att ha en sådan fetisch som min sambo har. Imorgon blir det en lång dag att försöka få tag i sniglar... detta låter hemskt men försöker göra mitt allra bästa för min sambo. Jag älskar min sambo alldeles för mycket tänker aldrig lämna honom.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-05 10:50
    igår så gick det väl sådär om jag får säga det själv. köpte ett par sniglar inte mycket mer med det, min sambo tog alla dessa sniglar in till hans kontor rum. Jag själv var vid vardagsrummet och myser framför tv:en, med en stor varm filt. Från ingenstans kom en smäll från min sambos kontor, sen öppnades dörren och min sambo skrek. " Varför lämnade du mig lilla Frida, varför? " Jag frågade min sambo vad i hela friden är det som händer här? Min sambo började springa i rusande fart rätt in i vardagsrummet och skrek. "Felica jag sa till dig att du skulle köpa ett par snälla sniglar, men de ända lilla Frida, sura Glen, mini Zlatan och lilla korkade Arne gjorde. Var att komma så långt bort från mig, sakna men säkert." Jag skrek till min sambo, du är inte riktigt klok!! :o Min sambo blev rosenrasande sprang in till kontoret tog upp nån av det dära jävla sniglarna och åt upp, sen en annan och annan... men tror du inte den jävel tar och håller lite salt på snigel sedan äter upp... Min sambo kom rusandes in i vardagsrummet med en snigel i handen. Min sambo sa: " Detta är min sista snigel... Min snigel, lilla korkade Arne!" Min sambo kastade upp snigel rätt upp i luften, sedan fångade snigel med munnen. Efter det så blev min sambo helt galen sprang ut och tog sin lilla motorcykel, ja du kan väl föreställa dig? startade upp den och sjung start me up av The Rolling Stones, sen rusade in. Kom ut med en fedora hatt på skallen.. tror du inte att min sambo sedan tar lilla motorcykel och åker iväg... :(
    Nu idag, min sambo lever sitt eget liv därute. har inte det blekaste aning vart han kan vara.. kommer han tillbaka så får han en rejäl smäll på kinden, ni som läser detta, så många som har kommenterat och gillat detta. Så många bitchslappar får min sambo som har gått och blivit galen.

• Svar på tråden Min Blivande man äter upp sniglar /blivit galen!!!
  • persikofjaril

Hm. Om detta är sant, så verkar han inte helt frisk. Äter han verkligen levande sniglar? Fy vad äckligt! Blä!

• Anonym (..)

Både sniglar och fiskar, jobbigt läge

• Orcha
    Anonym (..) skrev 2014-12-05 05:06:06 följande:

Både sniglar och fiskar, jobbigt läge

Han åt ju upp alla akvariefiskarna...
    Men erbjud honom gärna lite provencale, för sluta med att käka vattendjur lär han ju inte.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Anonym (test)

.----------------.  .----------------.  .----------------.  .----------------.
    | .--------------. || .--------------. || .--------------. || .--------------. |
    | |     _____    | || | _____  _____ | || | ____    ____ | || |   ______     | |
    | |    |_   _|   | || ||_   _||_   _|| || ||_   \  /   _|| || |  |_   __ \   | |
    | |      | |     | || |  | |    | |  | || |  |   \/   |  | || |    | |__) |  | |
    | |   _  | |     | || |  | '    ' |  | || |  | |\  /| |  | || |    |  ___/   | |
    | |  | |_' |     | || |   \ `--' /   | || | _| |_\/_| |_ | || |   _| |_      | |
    | |  `.___.'     | || |    `.__.'    | || ||_____||_____|| || |  |_____|     | |
    | |              | || |              | || |              | || |              | |
    | '--------------' || '--------------' || '--------------' || '--------------' |
    '----------------'  '----------------'  '----------------'  '----------------'

Svar på tråden Min Blivande man äter upp sniglar /blivit galen!!!