Mammor kollar på sons kön?
Först och främst vill jag be om ursäkt för eventuella felstavningar och fel forumsplacering.
Hej alla familjelivare.
När jag var i tonåren så vaknade jag en dag av att min mor satt vid sängkanten av min säng (hon skulle väcka mig för att jag skulle jobba). Hon ställde en och annan fråga och vi hade en konversation. Ganska snart märkte jag att hon började kolla lite längre ner i sängen, på mitt skrev. Täcket låg lite vid sidan om mig så hon hade en bra syn.
Hade inte sovit naken vid denna tiden utan hade boxerkalsonger på mig på natten. Efter jag märkte att hon försökte kolla lite diskret på mitt skrev ( Hon försökte kolla sådär diskret som killar försöker kolla på tjejers bröst) så började jag att sträcka mig och stängde ögonlocken men jag såg fortfarande lite granna för att ta reda på om det verkligen var så att hon kollade där, och ja jag hade rätt.
Efter denna händelse hände det att jag låg kvar i min säng IBLAND och bara låg och drog mig. Då en dag kom mamma in och lyfte på täcket för att kunna ta en titt på mitt skrev blev ganska chockad och tänkte hur länge hon hade gjort såhär?
Efter detta så började jag att sova naken för att se om hon skulle göra något mer, men så blev inte fallet, inget mer än att hon tittade hände.
Min mor har jag sett ett flertal gånger naken när hon gick från duschen till sitt rum.
Nu till mina frågor
1.Är det vanligt att mammor gör såhär, Att de tar en titt på sin sons skrev?
2.Skulle ni mammor vilja se eller veta hur lång eran sons snopp är?
3. Är det någon som varit med om liknande upplevelse,
Antar att min mamma gjorde det av ren nyfikenhet för att se hur stor hennes son har jämfört med hennes man.
Har INTE tagit någon skada av detta tyckte även det var kul att "teasa" henne så jag låg så att hon såg att jag inte hade några kalsonger på mig.
Nej detta är ingen trolltråd eller novell/ saga detta är 100% sant