Just Another Bi Story
Hej familjeliv,
Jag är en kille på 20-25 år som har kommit till en punkt där jag verkligen inte vet vem jag är
Har ganska länge gått runt och undrat vem jag är, samtidigt som jag trott att jag förnekat att jag skulle kunna vara homosexuell. Nu har jag tänkt att, fuck it, är jag bög så är jag, men det stämmer bara inte, jag skulle kunna luta huvudet mot en kompis axel, men gör det att man är homosexuell? Har inget sug efter att testa på att ha sex med en kille, däremot kan jag tänka mig att göra det bara för testandets skull. Är sjukligt förvirrad..
På senaste har jag börjat flirta igen efter år av depression och drogmissbruk. Har väl egentligen gått efter tjejer för att jag sett det som naturligt, men det har aldrig lett till något, vet ej varför.
Har växt upp i en dysfunktionell familj och det kan väl sätta sina spår i sånt här också antar jag, att jag inte riktigt känner igen mina egna känslor?
Skulle kunna tänka mig att jag är bi eller något. Har lättare att få kontakt med killar på ett djupare plan, men tänder sexuellt på tjejer... någon som varit i ungefär samma sits och vill dela med sig av tips eller råd hur jag ska ta mig ur detta?
Vill börja leva!!