• Norrkille

Vad tycker ni tjejer om att killen är bi?

Hej 
    Jag är en singel kille som är bisexuell. 
    Känner att jag vill hitta en tjej som man kan ha ett seriöst förhållande med men vill vara öppen för henne att man är bi.
    Vad tycker ni tjejer om killar som är bi och hur skulle ni ställa er till att vara ihop med en kille som är de?

• Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om att killen är bi?
  • Anonym (Cissi)

Min man är bi och det är inget som bekommer mig det minsta.  Det är dock inget han själv har berättat utan det fick jag komma på själv och han har bara bekräftat mina tankar. 

• Norrkille

Ok hur kom du fram till det och hur tänkte du först med tanken på att han är det då?

• Anonym (Cissi)
    Norrkille skrev 2014-11-23 22:27:06 följande:

Ok hur kom du fram till det och hur tänkte du först med tanken på att han är det då?

det var väl bara det att mitt sjätte sinne kickade igång varje gång min man hade/har kontakt med en av sina närmaste kompisar , det var en känsla av "bromance" jag fick och jag vände tentaklerna utåt varje gång dom hade kontakt . Det fanns något där jag inte visste vad det var så det gjorde mig uppmärksam helt enkelt. 

och andra småsaker har lagts till ytterligare till detta och pusslet har sakta lagts bit för bit helt enkelt och en dag stod sanningen klar för mig och jag ställde en kort fråga och han bara bekräftade. Vi har inte pratat om det alls men jag är öppensinnad och fritänkande och har inget problem med detta.   Trillar min man dit på någon , blir uppraggad eller vill bjuda in nån i sängkammaren så hoppas jag att min man vågar säga som det är och kommer till mig. 

så jag bröt inte ihop, blev inte svartsjuk eller tyckte det var konstigt. Den vetskapen ligger bara där mellan oss och är accepterad.  
  • Norrkille

Det var trevligt att läsa de du skrev och önska själv att man träffar någon som man kan vara öppen med. 
    Ni verka vara ett lyckligt par och önskar er en fortsätt lycka på de.

• Mamori

Jag skulle bara tycka att det var kul, är bi själv Drömmer

• Norrkille

Det hade vart trevligt att träffa någon i samma sitts men de är inte så lätt att få kontakt med rätt person.

• Zuzanne

Bryr mig inte. Min sambo är bi, har aldrig påverkat oss på något vis, varför skulle det?

• Norrkille

Det är trevligt att höra att de går bra för er.
    Men jag som är singel och vill gärna träffa en tjej som man kan ha ett förhållande med. Så vill man vara ärlig med att man är bi men vissa kanske inte klarar av att höra de.

• Anonym (Cj)
    Norrkille skrev 2014-11-23 22:21:14 följande:

Hej 

Jag är en singel kille som är bisexuell. 

Känner att jag vill hitta en tjej som man kan ha ett seriöst förhållande med men vill vara öppen för henne att man är bi.

Vad tycker ni tjejer om killar som är bi och hur skulle ni ställa er till att vara ihop med en kille som är de?

Beror på. Jag har inget problem med att killen är bi i teorin , men vill han ligga med killar medan vi är ihop är det slut genast.

( samma sak om han vill ligga med andra kvinnor )
  • Norrkille

Jo de vill jag inte heller att man ska göra om de inte är så att båda i förhållandet vill hitta på något. 

• Nyfiken gul

alltså egentligen handlar det väl inte om läggningen som sådant utan att den du träffar faktiskt förstår att det är HENNE du vill vara med och ingen annan. Dvs att du inte är intresserad av att ligga runt, exprimentera eller vad det nu kan vara som folk kan ha i tanken. 

Det handlar om att våga lita på sin partner oavsett läggning. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Vad tycker ni tjejer om att killen är bi?