Hur gör man?!
Är en bisexuell tjej i sina 18 unga år, började ana för ett drygt år sedan om min läggning och blev säker på min sak och kom ut för några månader sedan för familj, kompisar osv. Jag är helt på det klara att jag gillar både killar som tjejer. Har aldrig legat med en tjej bara med kille då jag förlorade oskulden för inte alls längesedan. Har nu börjat på en ny skola och där är en tjej som klär sig ganska "maskulint", kort frisyr och riktigt riktigt snygg! De som inte känner henne ser henne kanske som en kille men jag som känner henne ser ju hennes "tjejiga" sidor och ser henne som nästan vilken tjej som helst. Och jag tror jag håller på att bli förälskad i henne.
Först när hon fick reda på att jag är bisexuell har hon mer och mer närmat sig, pratar ofta med mig, jag får lite känslan att hon är intresserad. men eftersom jag inte vet vilket håll hon är lagd på är det svårt för mig att avgöra. Som nyligen utkommen bisexuell är jag lite osäker på hur man kan läsa av henne, vad man kan säga eller göra för att få det lite mer bekräftat att hon är intresserad eller inte.
Så om någon med erfarenhet om hur man läser av personen eller hur man helt enkelt flörtar med någon om man är osäker på deras läggning får ni jätte gärna skriva och ge mig tips, för jag skulle gärna vilja komma henne närmre och så bra vi har klickat redan kan jag se en ganska ljus framtid med henne och om inte mer än så kan hon bli en väldigt bra vän.