• längtanefterettplus

Lång väntan och längtan efter ett +

Hej!
    Lång text!!!

Har försökt bli gravid i 2 år. Gjorde lite tester efter 1 år och äl såg bra ut och alla andra värden o.sv. Sen gav jag upp p.ga att jag får så himla ont vid mens. (svimfärdig, yr och kan knappt gå och viker mig i smärta och inga värktabletter hjälpte!). Sökte då hjälp men dom kunde inte hitta något fel förutom en "choklad-cysta".

S
    å då började jag med p-piller för att slippa all denna värk och bara massa neg. tester :/ 
    Tog igen kontakt med gyn som sa igen att allt s
    åg bra ut. Detta va iofs i samband med piller så klart allt är ok då...fick tid till fertilitets-utredning i November! (alltså för 7 månader sedan)

Har fortfarande inte f
    ått någon kallelse eller samtal om när :( sitter här nu med smärtor och ursäkta...bruna flytningar på bim+5 och neg. test. Men gyn säger bara samma sak att vi får vänta och ingen hjälp får man. 

Ville mest bara skriva av mig lite. Är det n
    ågon som känner igen sig eller är i liknande situation i väntan på utredning eller som också tror dom har endometrios så vore de kul o kunna skriva lite? :) 

• Svar på tråden Lång väntan och längtan efter ett +
  • Decibel84

tror väl inte att jag har endomertios men varför får du ingen utredning?
    jag ringde och bokade och fick komma 3 månader senare..sen rullade allt på rätt bra

Svar på tråden Lång väntan och längtan efter ett +