• Anonym (Saknar det som var)

Har hon ingen lust ??

Jag och min fru har varit gifta 10+ år, Vi har barn i tonåren, Hyfsad ekonomi (Vi klarar oss). Vi brukade ha regelbunden sex (allt från dagligen till några ggr/ vecka). Min fru brukade även "DEN" veckan i månaden som hon "Flaggade rött" försöka övertala mig till sex. Nu har tiden gått och jag fattar ju att tiden gjort sitt och att vi har barn även det påverkar men att snitta 1gång/månad (om jag har ett bra år) känns lite jobbigt.
    När jag frågar henne så svarar hon i stil med "Jag har inget behov av sex". Jag är 99.99% säker på att hon inte har nån annan, jag tror inte hon väljer onani före sex för hon ser mest onani som ett sett att ha nått att göra när man är uttråkad (Alltså ej för att hon är sugen).
    Nu måste jag fråga er trevliga människor i detta forum, Är detta nått ni upplevt, har åsikter eller tankar om ? Vänligen försök att hjälpa mig förstå (om det finns nått jag kan göra för att påverka)

Tack på förhand
    En karlslok som lever på minnen från förr.

• Svar på tråden Har hon ingen lust ??
  • MikNis

Ålder på er? 

Är hon i 40-50 års åldern skulle det kunna vara klimakteriet

• Anonym (Saknar det som var)

Nä under 40 :S

• Anonym (alltid)

min tjej är alltid på mig och vill kan tyvärr inte hjälpa till:(

• Anonym (Spiral)

Vilket preventivmedel har hon/ni? Blev det såhär bara sådär eller kan du minnas ung vad som hände när det hände?

Svar på tråden Har hon ingen lust ??