• Anonym (Man)

Hon ramlade på föredraget hon höll

Jag dejtar en tjej igår som jag har haft kontakt med ganska lång tid. Igår skulle hon hålla föredrag inför en organisation. Hon bjöd in mig och jag ville ned glädje komma dit och lyssna.

Hon var jätteduktig och folk lyssnade intensivt på henne. När hon stod där och pratade så vek sig hennes höga klacksko så hennes klack gick sönder. Detta resulterade i att hon sakta i nästan slow motion tappade balansen och gjorde konstiga rörelser innan hon sakta föll platt på golvet och rullade lite. Ingen sa nått utan hon ställde sig genast och och bara fortsatte prata. Hon tog heller inte vad sog skon, utan hon gick där med en bruten klack och låtsades som ingenting.

Ingen reagerade och hon reagerade inte. Jag tycker situationen var konstig. När vi skulle hem så frågade jag "kan du gå, ska jag hjälpa dig?" Då svarade hon "ja vadå, det är inget fel här, jag brukar gå så".

Vi har haft lite kall kontakt idag. Det känns om att katastrofen har skapat en kall spänning mellan oss. Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Hon ramlade på föredraget hon höll
  • Anonym (glöm det.)

Hon skämdes förmodligen lite men ville inte visa det. Har ni bara dejtat ett tag vill hon kanske inte heller dra på sig en offerkofta om det inte skedde någon skada. Vill kanske inte att du ska tycka att hon gör en höna av en fjäder om hon ska be dig bära hem henne för skon gick sönder. Försök att glömma det bara, hon vill förmodligen inte prata om det.

• Påven Johanna

Fy fan. Jag upplever ett iskallt hat och ett samtidigt rödglödgat raseri när jag ser en av dina jävla idiottrådar.  

• taquine
    Påven Johanna skrev 2014-11-18 16:57:54 följande:
    Fy fan. Jag upplever ett iskallt hat och ett samtidigt rödglödgat raseri när jag ser en av dina jävla idiottrådar.  
    Där ser man Jag började gapflabba , liksom orka hålla på    
    Goodness me
  • Anonym (M)
    taquine skrev 2014-11-18 17:02:27 följande:

Där ser man Jag började gapflabba , liksom orka hålla på    

Haha jaaa. Undra vad de bottnar i alltså?
  • Anonym (Man)
    Påven Johanna skrev 2014-11-18 16:57:54 följande:

Men vad har du för problem kvinna?
Svar på tråden Hon ramlade på föredraget hon höll