• Linjis

Singel sen 3år men vad gör jag för fel?

Vet ikke om denna passar in i denna tråden men here it go:)

Jag har nu varit singel i snart (officiellt) 3år nu. Eller ja sen min son föddes så har jag varit singel.

Har dejtat lite då och då men det har inte klickat.

Har gått på många dejts och b-dejts men man blir tröttsam.

Är det så att man verkligen bara ska sitta och vänta "så kommer han"...?!?!?!

Vad attans gör man för fel?? Eller vill inte män dejta en som redan har barn eller vad?

Linja

• Svar på tråden Singel sen 3år men vad gör jag för fel?
  • Anonym (Barn)

Innan jag läst din TS och bara sett rubriken på tråden så tänkte jag fråga "har du barn?"

:-/

• JanMn88

3 år sen mitt förhållande tog slut. Fortfarande singel

Jag vet inte, jag tycker inte det är nått fel på mig. Ser bra ut (lite självförtroende ska man ha), väk utbildad, påbörjar en bra och rik karriär som pilot. Jag tränar, har en bra vardag och tillvaro. Jag är den där bra killen mina tjejkompisar önskar att deras kille vore... Men jaha? Vad räcker inte.

Personligen så orkar jag inte längre ge 90% när tjejen man lär känna ger inte ens 10%.. Varför anstränga sig när den andra parten inte gör? Där tappar jag orket.

Nätdejta.. fuck no. Skriv till 150 tjejer, har du tur kollar 3 in din profil och är du lyckligt lottad svarar rn med "hej".

Singelmammor kan vara det bästa
  • Emmask

Om ni skriver till 150 pers och ingen svarar beror det nog inte på din person utan på din text. Min erfarenhet är att killar skriver standardtexter som man vet är copypaste, skriver fåniga texter med tio ;) eller bara skriver om ens utseende. Jag fick oerhört sällan uppriktiga mail av någon som läst mil presentation. Fick jag det så svarade jag.

• Emmask
    Linjis skrev 2014-11-18 01:09:10 följande:

Vet ikke om denna passar in i denna tråden men here it go:)

Jag har nu varit singel i snart (officiellt) 3år nu. Eller ja sen min son föddes så har jag varit singel.

Har dejtat lite då och då men det har inte klickat.

Har gått på många dejts och b-dejts men man blir tröttsam.

Är det så att man verkligen bara ska sitta och vänta "så kommer han"...?!?!?!

Vad attans gör man för fel?? Eller vill inte män dejta en som redan har barn eller vad?

Linja

Jag skulle inte söka jobb genom art sitta och vänta och heller inte ett förhållande. Ju fler du träffar genom nätdejting eller nya hobbies, desto större sannolikhet att nån klaffar. Det är en utgångspunkt. Vidga de sammanhang du befinner dig i är en förvaltning. Våga sätta dig i nya sociala situationer.
  • Linjis

Jag har en son på 3 år.

Nej det är sant.. Ger man 110% så får man 50% tillbaka.

Och det är sant som emma skriver. Det har och göra med eran texter och standardtexter;)

Svar på tråden Singel sen 3år men vad gör jag för fel?