• Chicic

Julklappar?!

Hej!

Vi har tre barn, 7, 11 och 13 år. Vi firar jul ihop hela släkten, efters vi inte är så många så går det bra. Vi blir 22 personer, varav 5 barn.

I år har vi sagt att vi endast köper julklappar till barnen.

Hur mycket brukar ni handla klappar för? Köper ni även till alla vuxna ni firar med? Har iiiiingen aning om vad jag ska köpa till mina tre söner. :-S Total idétorka!

Har ni tips på hur ni gör / vad ni köper?

• Svar på tråden Julklappar?!
  • Rospinglan

Vi köper julklappar till alla. Men i varierande prisklass.
    Min man står inte så nära sina syskon eller föräldrar så de får julklappar av den lägre summan. (Men oftast blir det i alla fall så att vi köper för mer än vi får..).

• Tow2Mater
    Chicic skrev 2014-11-17 12:02:42 följande:

Har iiiiingen aning om vad jag ska köpa till mina tre söner. :-S Total idétorka

Tips: Fråga dem vad de onskar sig?
  • Tow2Mater

Xbox 360 / PS med favoritspel.

Nya fotbollar, basketbollar, tennisset, skidor, skridskor, cyklar....

• nozpa

Dom där armbanden som varenda unge håller på med. Minns inte vad det heter, men ja. Dom finns ju på panduro iaf.

Skridskor, cykel, spel, presentkort på någon butik dom gillar, parfym, böcker, lego.

• Tow2Mater
    nozpa skrev 2014-11-17 15:55:39 följande:

Dom där armbanden som varenda unge håller på med. Minns inte vad det heter, men ja. Dom finns ju på panduro iaf

Loom!
  • nozpa
    Tow2Mater skrev 2014-11-17 16:57:14 följande:
    Loom!
    Ja! Precis, så heter dom. :)
  • Speakers Corner

Nu är mina barn stora så det blir annorlunda, men jag minns när dom var mindre.
    Önskelistor var ovärderliga, sen köpte vi oftast nån stor present och fyllde på med småsaker som kanske inte behövde vara så dyra. 
    Mellan 1-2-tusen till varje barn brukade det bli, och antagligen fortfarande om inte dyrare idag. 

Svar på tråden Julklappar?!