• anonym bombshell

Nyfiken på sex med en tjej!!

Hej! Är en tjej på 26 år som är så sjukt sugen på att få ha sex med en tjej. Jag kan inte sluta fantisera om hur det skulle vara att utforska varje del av en annan kvinna. Jag kan absolut bli riktigt attraherad av kvinnor och jag dras till dem som är mer åt det feminina hållet precis som jag. Jag är själv mån om mitt utseende ( har silikonbröst och älskar mode och makeup) ser bra ut om man nu får vara så ego ;) Jag vill inte dö nyfiken och jag är så nyfiken att jag snart spricker! ???? Är det någon som känner som jag?? Bor i södra Sverige!

• Svar på tråden Nyfiken på sex med en tjej!!
  • anonym bombshell

Jo.. Jag skulle ju vilja detta men vet lixom inte hur man går tillväga. Att bara gå ut och ragga vet jag inte.. jag är så rädd för att bli nobbad. Det är så svårt med tjejer oxå för dem är oftast kramiga och pussiga så det är svårt att avgöra om dem är intresserade eller bara allmänt kärvänliga! ????

• Anonym (Man)
    anonym bombshell skrev 2014-11-18 11:19:39 följande:

Jo.. Jag skulle ju vilja detta men vet lixom inte hur man går tillväga. Att bara gå ut och ragga vet jag inte.. jag är så rädd för att bli nobbad. Det är så svårt med tjejer oxå för dem är oftast kramiga och pussiga så det är svårt att avgöra om dem är intresserade eller bara allmänt kärvänliga! ????

Ställ frågan till dem? Våga! Vad har du att förlora?

Är du förresten öppen för en trekant med en kille också om det kan vara en inkörsport till tjejsex?
  • Anonym (Tjej21)
    anonym bombshell skrev 2014-11-17 11:01:15 följande:

Hej! Är en tjej på 26 år som är så sjukt sugen på att få ha sex med en tjej. Jag kan inte sluta fantisera om hur det skulle vara att utforska varje del av en annan kvinna. Jag kan absolut bli riktigt attraherad av kvinnor och jag dras till dem som är mer åt det feminina hållet precis som jag. Jag är själv mån om mitt utseende ( har silikonbröst och älskar mode och makeup) ser bra ut om man nu får vara så ego ;) Jag vill inte dö nyfiken och jag är så nyfiken att jag snart spricker! ???? Är det någon som känner som jag?? Bor i södra Sverige!

Hej!

Testa någon sida? Då vet ju personen vad det är för något som ska "ske" & är ute efter samma. Är nog lättare än att hitta på krogen..
  • Prinsessan 83
    anonym bombshell skrev 2014-11-17 11:01:15 följande:

Anonym bombshell

Jag har varit i din situation var sååå nyfiken!

Jag Testade och va helt underbart! ????

Pma mig gärna om du vill prata lite

Kanske kan ge dig ngt tips
  • Prinsessan 83
    Prinsessan 83 skrev 2014-11-24 15:21:00 följande:
    Anonym bombshell

Jag har varit i din situation var sååå nyfiken!

Jag Testade och va helt underbart! ????

Pma mig gärna om du vill prata lite

Kanske kan ge dig ngt tips
    Varför de blir konstiga mellanrum

Och massa frågetecken när jag skriver

I FL appen har ja ingen aning om!?

Men grymt irriterande ????

Sorry
  • anonym bombshell
    Prinsessan 83 skrev 2014-11-24 15:22:08 följande:

Varför de blir konstiga mellanrum

Och massa frågetecken när jag skriver

I FL appen har ja ingen aning om!?

Men grymt irriterande ????

Sorry

Jag pratar väldigt gärna med dig men det går inte att gå in på din sida. Så skicka pm till mig istället! :) kram
  • Gathenhielm

Sex med damer är smått överskattat i min mening.

Reasons... we all have them, at times.
  • anonym bombshell
    Gathenhielm skrev 2014-12-01 13:44:03 följande:

Sex med damer är smått överskattat i min mening.

Hur kommer detta sig? Dum fråga kanske men vad är det som du inte gillar?
  • Prinsessan 83
    anonym bombshell skrev 2014-12-01 13:39:54 följande:
    Jag pratar väldigt gärna med dig men det går inte att gå in på din sida. Så skicka pm till mig istället! :) kram
    Jag försöker pma dig

När jag kommer hem ikväll

Kram
  • anonym bombshell
    Prinsessan 83 skrev 2014-12-01 14:53:01 följande:

Jag försöker pma dig

När jag kommer hem ikväll

Kram

Gör så!! ;)
  • thooping

känner detsamma. har nu under ett bra tag försökt att hitta någon i Staden Göteborg som är lika sugen som jag. vill detsamma med att träffa och utforska och ha det lite kul om man säger så tillsammans med en mer femenin tjej jag med. Har letat här på familjeliv ett bra tag. folk har hört av sig men bott alldeles för långt ifrån Göteborg. Om det är någon på denna tråden som är intresserad,och då på en lite yngre tjej på 17 år som jag är och vill träffas och prata så hör gärna av er. är väldigt mogen av mig och gillar att ta instsiativ och testa på nytt osv osv. känner gärna att ett telefonsamtal innan man träffas kan behövas eller träffas helst första gången bland folk... man vet ju aldrig. tveka inte att pma :)

Svar på tråden Nyfiken på sex med en tjej!!