Extremt trött, hjälp.
Skall försöka fatta mig kort här. Är 23 år och har haft ett minst sagt turbulent år. I november förra året fick jag lov att gå från mitt älskade jobb pga nedskärningar, fick ett nytt ganska omgående som var för jävligt, men kände mig skyldig att stanna så var där i 7 månader med ångest och tårar, grät nästan varje dag, fick sömnproblem som jag tog diverse preparat emot. Jobbet var fruktansvärt, kollegorna sänkta de också och drog ner varandra och chefen mobbade alla. Slutade i somras och under semestern + uppsägningstiden fick jag ett nytt jobb. Under hela semestern låg jag och sov, var irriterad och ledsen. Gick utöver pojkvän. Fick panikångest bland folk och var allmänt virrig, fick ångest över att min egna familj kom och hälsade på och började gråta.
Det började ordna upp sig, då kommer nästa bomb, pojkvännen som varit min stötte pelare och den första jag verkligen älskat ville lämna mig, det var i augusti. 4 dagar senare började mitt nya jobb, krigade på som en idiot på nya jobbet samtidigt som jag läste 4 kurser på distans och skulle således plugga 40 timmar i veckan och jobba 40 timmar i veckan.
Nu känner jag mig bara så jävla trött, jag är utmattad, jag vill bara sova jämt, vill inte jobba mer, vill inte plugga mer. Orkar inte, blir irriterad på allt. Blir sjuk för jag är så stressad och trött. Är inne på omgång 3 av rediga förkylningar på 3 månader samt en omgång halsfluss.
För övrigt börjar jag ÄNTLIGEN må bra, jag har bearbetat allt själv (inte varit i kontakt med läkare osv). Skaffat nya vänner osv och kommit över hjärtesorgen till stor del, gråter inte längre hela tiden och panikångesten är borta. Men nu behöver jag hjälp med orken, tröttheten, har ni några tips? Jag är livrädd för att börja må skit igen, jag orkar inte vara deprimerad och gråta mer - det får bara inte hända.