• Sensitiveguy

Vilket parti i "sjuklövern" ogillar du minst?

Partierna i storleksordning.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket parti i "sjuklövern" ogillar du minst?
  • Elopin

Socialdemokraterna. Tur att man har lämnat Sverige. Gillar inte Vänsterpartiet heller men de är för små för att utgöra någon reell makt.

• Sensitiveguy
    Elopin skrev 2014-11-16 00:40:51 följande:

Socialdemokraterna. Tur att man har lämnat Sverige. Gillar inte Vänsterpartiet heller men de är för små för att utgöra någon reell makt.

Vänsterpartiet är ju "på rätt sida", sett från en "sosse's" synvinkel, borde du inte känna sympati med dem?
  • Svt

Jag ogillar sossarna minst, då jag är socialkonservativ. Resten av idiotpartierna kräks jag på.

• Sensitiveguy
    Elopin skrev 2014-11-16 00:41:26 följande:

Röstar borgerligt.

Jaha, missförstod dig aningen. Då du favoriserar S före ett mindre, borgerligt parti?
  • Elopin

Läste fel i rubriken. Oj. Gillar Socialdemokraterna minst..

• Sensitiveguy
    Svt skrev 2014-11-16 00:52:25 följande:

Jag ogillar sossarna minst, då jag är socialkonservativ. Resten av idiotpartierna kräks jag på.

Socialkonservatism borde väl ligga långt ifrån S:s mer socialliberala tendenser?

Undvik gärna att tala om andra partier i termer av "idioter", den pubertala debattstilen bör vi lämna oss bakom.
  • Sensitiveguy
    Elopin skrev 2014-11-16 00:53:04 följande:

Läste fel i rubriken. Oj. Gillar Socialdemokraterna minst..

Och mest av dessa gillar du?
  • Elopin
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 01:01:43 följande:
    Och mest av dessa gillar du?

Brukar rösta på KD eller M. Är utvandrad men röstar i alla val ändå, även om vi säkert aldrig flyttar hem.
  • Svt
    Sensitiveguy skrev 2014-11-16 00:55:50 följande:
    Socialkonservatism borde väl ligga långt ifrån S:s mer socialliberala tendenser?

Undvik gärna att tala om andra partier i termer av "idioter", den pubertala debattstilen bör vi lämna oss bakom.
    Okej, ber om ursäkt. Kan man tänka sig att detta även gäller Sverigedemokraterna?
  • Sensitiveguy
    Elopin skrev 2014-11-16 01:04:36 följande:

Brukar rösta på KD eller M. Är utvandrad men röstar i alla val ändå, även om vi säkert aldrig flyttar hem.

På så sätt.
  • Sensitiveguy
    Svt skrev 2014-11-16 01:12:17 följande:

Okej, ber om ursäkt. Kan man tänka sig att detta även gäller Sverigedemokraterna?

Självfallet. Man refererar inte till andra som idioter.
Svar på tråden Vilket parti i "sjuklövern" ogillar du minst?