• finnin

Ruvardag 6 hjälp att tyda graviditetstest snälla.

Hej alla ruvare:)

Hjälp mig att tyda detta snälla! Är det viljan och önskan som spökar eller är det ett svagt plus? Lär ju inte vara så starkt på ruvardag 6? FET på en 5 dagars odlat embryo. CB var negativt, tester på bilden är rfsu.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Ruvardag 6 hjälp att tyda graviditetstest snälla.
  • FrauCasio

Jag ser eventuellt en antydan, men det kan också vara negativt. Ta ett nytt test imorgon eller övermorgon!

• Norris

Jag tycker det ser positivt ut! När jag gjorde min FET med 5-dagars embryo så plussade jag suuuupersvagt på ruvardag 5 :)

Lycka till! :)

• finnin
    FrauCasio skrev 2014-11-14 18:51:43 följande:

Jag ser eventuellt en antydan, men det kan också vara negativt. Ta ett nytt test imorgon eller övermorgon!

Vågar knappt ta ett till imorgon, har endast från CB hemma och de visade hel blankt:( har tagit 2 från rfsu, ett igår på em, ett imorse. De har samma streck båda. Fettavlagring det jag tog igår. Har testdag på tisdag.
  • FrauCasio
    finnin skrev 2014-11-14 18:57:36 följande:

Vågar knappt ta ett till imorgon, har endast från CB hemma och de visade hel blankt:( har tagit 2 från rfsu, ett igår på em, ett imorse. De har samma streck båda. Fettavlagring det jag tog igår. Har testdag på tisdag.

Jo men återigen ser jag ju en antydan till ett sträck.

Nu har inte jag gjort ivf men jag testade negativt, helt blankt när jag testade typ bara tre dagar tidigare än när jag skulle få min mens. Dagen efter kom där ett svagt sträck!

Du fick alltså en blastocyst insatt?
  • finnin
    Losan skrev 2014-11-14 18:58:15 följande:

Jag ser något svagt!! :) Håller tummarna! {#emotions_dlg.flower}

Hoppet är det sista som överger än! Tack!
  • finnin
    FrauCasio skrev 2014-11-14 19:03:48 följande:
    Jo men återigen ser jag ju en antydan till ett sträck.

Nu har inte jag gjort ivf men jag testade negativt, helt blankt när jag testade typ bara tre dagar tidigare än när jag skulle få min mens. Dagen efter kom där ett svagt sträck!

Du fick alltså en blastocyst insatt?
    Ja, det fick jag. Jag känner ju inget än dock. Har barn sedan tidigare och då har det ibland varit negativt, slagit om till positivt 2 dagar efter. Det har ibland varit svagt( inte så här svagt) blivit starkare efter 3 dagar. Nu är man ju så nojig, inga fler i frysen:(
Svar på tråden Ruvardag 6 hjälp att tyda graviditetstest snälla.