• seafree

Tänk att vi är så många i samma båt.....

... Jag är här på FL väldigt ofta och det slog mig nu att vi är så många som bär på samma sorg, längtan., frustration och hopp!
    Jag är så tacksam för att FL finns, och att alla ni, som är som jag finns där ute och kan ge svar, insikt och värme!
    Det är så ofta man träffar på människor som säger.." jag förstår att det är jobbigt", men det kan de inte om de inte själva varit där jag/vi är!

Ville bara skriva detta... att vi är så många tappra kämpare!

8=..=8 Kram

• Svar på tråden Tänk att vi är så många i samma båt.....
  • Emmiez

Jag håller med dig fullständigt..
    Har haft problem med att folk inte förstår hur jag känner, men här förstår folk..

Blev rätt förvånad också, en i min klass i skolan visade sig ha precis samma problem som vi, hon har pco som jag, men dom har även gjort ivf så dom har gått ett steg längre, men det var rätt kul att hitta någon i samma situation. elller ja, inte kul så, för ja önskar ingen i min situation, men jag menar kul för att dom förstår..

• Skrollisen

tycker ofta folk agerar konstigt.. har slutat berätta.. säger att vi inte vill ha barn.. sen tycker jag folk ofta vill ge sken av att de så lätt fått barn.. gick på första försöket, osv.. fast man vet att de inte använt skydd på över ett år.. skumt.. ja,ja.. känns bra att vara på FL där folk inte ljuger och gör sig till..

• Jellis

Jag håller med....här kan man skriva vad man vill och fråga vad man vill....jag är otroligt tacksam för alla här inne på FL.

Jag säger till folk att jag inte tycker om barn....grymt va? men då blir dom så ställda så dom slutar fråga. Jag framstår som en konstig tjej som INTE tycker om barn. Men jag orkar bara inte med fler diskusioner om barn...

Kram J

Svar på tråden Tänk att vi är så många i samma båt.....