• Grevett

Portkod 1525, Cover på Luckiest Girl.

Hej alla på FL!

Hörde precis en grym låt 

av Josef Johansson som gör en cover på "Luckiest Girl" som är temalåten för portkod 1525.

Diggade den skarpt måste jag säga, undrar var man känner igenom honom ifrån?
    Känner igen hans ansikte från typ Idol eller dylikt.
    Någon annan som känner igenom honom?

Ciao

• Svar på tråden Portkod 1525, Cover på Luckiest Girl.
  • idasmat

bra låt!! känner också igen hans ansikte men kan inte riktigt komma på från vad.. har iofs sett hans tidigare musikvideo till "Blickar kan mörda" ;)

• johannasvensson93

bra låt måste jag säga!! Känner igen låten såg den förra veckan på youtube.. Jag följer ju även programmet :D as bra tkr jag =)

Bra gjort Johansson!

• Ellannobb

cool kille! :D
    diggar hans musik som fan, har även hört hans tidigare låtar... Baby baby, blickar kan mörda etc.. hoppas att det är den här låten som gör att hans karriär tar fart på riktigt!! gogogo

• Torrans

Bra musik! Lite lik Håkan Hellström men har en egen stil! Bra måste jag säga!
    (Brukar inte vanligtvis gilla sån här typ av musik) 
    Kul o se! Fortsätt så! :->

• Aupendi

Har var med i Mello, kanske därifrån han känns igen? :)

Grym cover på grym låt förövrigt!

Lite Håkan-ish sådär ja :)

My cup of tea!

• Anna65

Han är bra. Gillade hans låt Hela natten i Mellon. Blickar kan mörda är lite udda video kan man gått säga. Undrar vem katten ska föreställa?  Tysta leken är bra men med skum låt.

• Anonym (Vem är hon på DN?)

Nån mer som lägger märke till att det blir hon på dn där han ringat in bokstäverna på den lappen.

• Anna65
    Torrans skrev 2014-11-12 11:41:27 följande:

Bra musik! Lite lik Håkan Hellström men har en egen stil! Bra måste jag säga!
    (Brukar inte vanligtvis gilla sån här typ av musik) 
    Kul o se! Fortsätt så! :->

Ja han sjunger ju även att alla är karaktärer i en Håkan sång. Finns det några karraktärer i Håkans sånger förutom Lena
  • Anna65

Men han är skum. Han säger att han är 20. Men på wikipedia står det att han är 21. Och även på upplysning.se Så varför ljuger han om sin ålder det undrar jag verkligen!

Svar på tråden Portkod 1525, Cover på Luckiest Girl.