• Lioz

Stämde könet?

En fråga till er som kollat könet på RUL, 
    Stämde könet ni hade fått sagt till er? 
    Vi valde inte att kolla med nr 1 men fick reda på det av misstag vid ett TUL i v 35 att det var en pojke, vilket stämde. 
    Nr 2 frågade vi under RUL och det visade tydligt på pojke i v 18+3, vilket också stämde. 
    Nu mer nr 3 var vi på RUL i v 19+2 och de kollade tre gånger mellan benen men kunde inte hitta något som tydde på att det skulle vara en pojke denna gång. 
    utan att vi skall få oss en dotter nu i december. 
    Vi har nu helt ställt in oss på en flicka, första dottern, första "flick"barnbarnet och allt är i rosa å "tjejigt"... nu när förlossningen närmar sig börjar jag få lätt ångest. TÄNK om det är en pojke?? 
    Jag kommer ju inte älska mitt barn mindre men nu är jag så inställd på flicka att jag är rädd för att jag går in i en förlossningsdepression om det skulle visa sig annorlunda eftersom jag är så mentalt förberedd på att få en efterlängtad dotter och lillasyster till mina pojkar.

Så vad jag vill veta är, hur ofta tolkas RUL fel? 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stämde könet?
  • Anonym (Kennt)

Japp stämde! Pojke

• fruida

Stämde för oss med de barn vi velat veta könet på Rutin ul.Pojken var en pojke och flickan en flicka :)

• Lioz

Våran dotter föddes den 4 januari så ja, RUL stämde denna gången också å vi har äntligen fått en liten flicka <3

• VB52015

Stämde på båda, ej gjort rul än för tredje! En pojke och en flicka, sett båda könen mycket väl!

2007-08 | 2013-06 | 2015-07
  • VB52015
    Lioz skrev 2015-01-25 02:39:58 följande:

Våran dotter föddes den 4 januari så ja, RUL stämde denna gången också å vi har äntligen fått en liten flicka <3

Grattis!!
    2007-08 | 2013-06 | 2015-07
Svar på tråden Stämde könet?