• Anonym (Mamman)

Pappan till min dotter vill inte ha med henne o göra, men jag vill lägga till hans efternamn som andra namn, Tycker ni jag ska göra de?

Pappan till min dotter vill inte ha med henne o göra, men jag vill lägga till hans efternamn som andra namn, Tycker ni jag ska göra de?

Trådstart

www.familjeliv.se/forum/thread/74318306-pappan-till-min-dotter-vill-inte-ha-med-henne-o-gora-men-jag-vill-lagga-till-hans-efternamn-som-andra-namn-tycker-ni-jag-ska-gora-de

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Pappan till min dotter vill inte ha med henne o göra, men jag vill lägga till hans efternamn som andra namn, Tycker ni jag ska göra de?
  • Anonym (c)
    Blossi skrev 2014-11-10 23:17:22 följande:

Varför vill du ha med hans namn?

Förmodligen för att hon av någon anledning inte kan ta till sig att han överhuvudtaget inte vill ha något med barnet att göra!

• Bestemor

Vill pappan att barnet ska hans efternamn?

Pappan måste skriva på att han tillåter det, annars kan du inte göra det.

Däremot kan barnet ta pappans efternamn när hon blir myndig

• Bestemor

Vill pappan att barnet ska hans efternamn?

Pappan måste skriva på att han tillåter det, annars kan du inte göra det.

Däremot kan barnet ta pappans efternamn när hon blir myndig

• Vitrysk hockeyhjälte

Varför är det här ett quiz och inte en omröstning?

Och varför behöver frågan ens ställas? Klart som fan du inte ska lägga till namnet på någon som uppenbarligen är en jävla nolla.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Anonym (Anonym)

Jag tycker inte du ska göra det. Jag har min pappas efternamn. Men han är också typ inte alls intresserad i mig och vi har ingen kontakt alls. Men jag har hans efternamn och tro mig jag vill verkligen inte ha det efternamnet. Ska någon gång byta.

• Anonym (M)

Nej, det tycker jag inte. Det blir som en ständig påminnelse för din dotter när hon växer upp att hon bär någons namn som inte vill ha med henne att göra.

Svar på tråden Pappan till min dotter vill inte ha med henne o göra, men jag vill lägga till hans efternamn som andra namn, Tycker ni jag ska göra de?