Det kommer inte attvi något syskon ????
Vår underbara son kom till oss 2010 efter 5 års kamp och flera ivf. 2013 påbörjadevi resan mot vad som skulle bli ett syskon. 2 ivf senare och ett missfall i v 6 orkar vi inte fortsätta kämpa mer och vi vill använda all bår energi och glädje till den fina familj vi faktiskt har.
Vi har pratat om donatorinsemination och adoption men framför alltmin man orkar inte kämpa mer. Inte jag heller egentligen men jag känner mig så ledsen och nedstämd efter missfallet nu i oktober att jag har svårt att gå vidare. Jag är hemma från jobbet sedan några dagar då jag inte orkar något alls.
Har svårt att förstå mina egna känslor då jag egentligen är så lycklig över vår son och vårt roliga familjeliv. Men något hände i och med missfallet och jag har svårt att gå vidare.
Så hur går jag vidare och hur kan jag lära mig att acceptera att det inte blir syskon? Jag mår verkligen inte bra just nu och skulle behöva höra hur andra resonerat.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-09 19:54
Ursäkta den konstiga rubriken, det blev fel av någon anledning. Det ska stå "det kommer inte att bli något syskon".