• Supernettan

Nytt innehåll i Semper lemolac?

Har kört med Semper lemolac i två månader nu och det har funkat hur fint som helst, men nu verkar dom ha ändrat på innehållet för helt plötsligt luktar min sons spyor värre än en pubtoa efter stängning. Reagerade oxå på att det inte skummar lika mycket längre heller. Är där någon mer än jag som har märkt en förändring? Får man ändra så rakt av? Funderar starkt på att byta ersättning för detta är extremt. Allt luktar. Försökte ringa dom nu idag men dom stänger tolv. Ska prova imorrn igen.

• Svar på tråden Nytt innehåll i Semper lemolac?
  • Supernettan

Tack, men där står inget om att allt kommer stinka spya om det kommer ut igen eller vad dom ändrat på exakt. Tycker svaren är så flyktiga på hemsidan. Ska se vad dom säger när jag ringer imorrn.

• rutigarut

Urk, Min sons spyor luktar oxå apa efter dom bytte recept, det gäller även vanliga babysemp

Funderar att byta till NAN istället. Va sa dom när du kontaktade dom?

• LillaJag06

Min systerdotter kräktes konstant i mängder och det luktade pyton.

INGEN sa till min syster att det inte var konstigt utan hon trodde att det var normalt.

Jag gav henne ( min systerdotter) nan en gång och spyan slutade direkt.

Min son dricker nan då jag inte kan amma mer och han kröktes också av babysemp.

Min systerdotter är nu kräkfri ( om man bortser från lite bebiskräk) sen ca.2 veckors tid. Hon har spytt ner sig VARJE DAG i flera omgångar i ungefär 3 månader. Nu är det slut ;)

Prova att byta till Nan

• Supernettan

Provade ringa dom dagen efter men fick inte tag på någon så struntade i det. Har hittat paket med det gamla receptet i olika butiker o bunkrat upp, snart byter vi till tvåan och där finns hur mycket som helst att handla.

Han får dock sempers gröt om mornarna o spyr han efter den så luktar det pyton men en gång om dagen pallar man iaf.

Svar på tråden Nytt innehåll i Semper lemolac?