Startdag 7/11!! Följas åt?
Ok, startdag för sprutor 7/11 (IVF-korta protokollet) Beräknat äggplock 18/11!Någon mer som vill följas åt?
Ok, startdag för sprutor 7/11 (IVF-korta protokollet) Beräknat äggplock 18/11!Någon mer som vill följas åt?
Hej! Jag har sprutstart den 12/11, men det går kanske lika bra? ????
Jag kör långa & har planerat äggplock till nångång v.48-49.
Ha ha skulle ju va :) inte en massa frågetecken!
Hej! Jag har sprutstart den 12/11, men det går kanske lika bra? ????
Jag kör långa & har planerat äggplock till nångång v.48-49.
Åh spännande! Nu kör vi snart igång då med andra ord!! Längtar faktiskt efter sprutorna
Sjukt men sant!
Hur är det med långa protokollet då? Är det flera ultrajud längs vägen då med?
Åh spännande! Nu kör vi snart igång då med andra ord!! Längtar faktiskt efter sprutorna
Sjukt men sant!
Hur är det med långa protokollet då? Är det flera ultrajud längs vägen då med?
Hej! Jag börjar i morgon (idag) lördag! Klockan gick precis över tolvslaget. Skulle ha kunnat börja idag också men kliniken hade någon temadag på onsdag så det passade bättre att börja med sprutorna på lördagen för att få till ett VUL på torsdag i stället för onsdag. Vi kör korta protokollet gonal-f (200). För övrigt hatar vi försökt bli gravida i 2,5 år och inga fel är direkt hittade.
Det skulle inte stå hatar utan har... Telefonen stavar lite själv.
Hej! Jag börjar i morgon (idag) lördag! Klockan gick precis över tolvslaget. Skulle ha kunnat börja idag också men kliniken hade någon temadag på onsdag så det passade bättre att börja med sprutorna på lördagen för att få till ett VUL på torsdag i stället för onsdag. Vi kör korta protokollet gonal-f (200). För övrigt hatar vi försökt bli gravida i 2,5 år och inga fel är direkt hittade.
Välkommen Pommac!
Vad är det för skillnad på långa o korta egentligen? Jag har bara gjort långa..
Aha, ok! Alltid undrat vad som gör att dem väljer det ena el det andra..?
Japp, jag tar ju nässpray. Helt ok, fast sjukt mkt biverkningar Men men, vad gör man inte?
Hej! Ligger lite efter er, ska köra korta protokollet nu i november men just nu väntar jag på min mens som kommer nästa vecka. Har försökt i cirka 2 år och detta är första IVF-försöket