• Katt123

Present för att visa uppskattning

Jag är ensam med min dotter som nu är 1,5 år ca. Jag har flera vänner som är viktiga i mitt och dotterns liv men speciellt en vill jag verkligen visa min uppskattning nu när det är dags för julklapp! Hon ställer alltid upp och min dotter älskar henne!
    Jag har dock idé-torka :( Skulle vilja ha någon mer beständigt (hon älskar förvisso upplevelser men de har hon fått förut) så som smycke eller dylikt men vet inte alls vad jag ska köpa. Jag vill inte *bara" köpa ett smycke utan i så fall med någon symbol eller text som visar hur mycket hon betyder för oss. Pris max 700 kr.
    Några tips?

• Svar på tråden Present för att visa uppskattning
  • Lilla räven

Köp ett tidlöst smycke du tror är hon och skriv ett fint kort/brev till. Hon kommer garanterat tänka på dig och din dotter när hon bär det! :)
    Det är så lätt att fastna i att det måste vara ett hjärta eller graverat men försök tänka tidlöst istället!
    Örhängen och armband brukar vara lite billigare än halsband och ringar. Lycka till!

• mammalovis

Första tanken var ett armband med texten Du vet väl om att du är värdefull. Ingen aning om kostnad, men bara en tanke.

• Katt123

Lilla räven: sant. Så svårt varför hon har så olika stil på de smycken hon har. Hon köper gärna speciella smycken på platser vi rest tex. Så de följer inte ett mönster. Men kanske något klassiskt som Bismarck eller så.

• Katt123

HannaVirrpanna: fina! Svårt att uttryckamig med ord bara. Får fundera!
    Mammalovis: bra text! Gillar tanken på armband, kanske med någon berlock.

Svar på tråden Present för att visa uppskattning