• friluftsmamman

Insemination Pergotime??

Hej!
    Jag och min man känner oss väldigt hopplösa.
    Vi får ingen hjälp någonstans med vårt andra barn som vi längtar så stort efter här i Sverige pga att vi har ett barn sedan tidigare som vi lyckades få på egenhand (EFTER 5 ÅR).Förvånad
    Nu har vi börjat göra en utredning på en klinik i Danmark som säger att vi ska gå till någon gynekolog och få Pergotime utskrivet. Det är ett problem.
    Ingen gynmottagning vill hjälpa oss med detta! Vart vi än vänder oss så stänger alla dörren framför näsan på oss!Gråter
    Vi vet inte hur vi ska göra?Rynkar på näsan Vi ska göra en insemination så fort vi har fått Pergotime men som vanligt så kommer det alltid någonting som stoppar oss!!
    Man vill inte ta risken att köpa Pergotime på internet då man inte vet vad man får hem plus att vi inte vet när det kommer heller.
    Är det någon här som har Pergotime?Flört  Eller någon som vet en klinik i Stockholm som skriver ut det när man har en rekommendation från en klinik?
    Vi kan göra VUL regelbundet (Dock får vi stå för det i egen ficka) och andra tester så det är ingen fara med det.
    Om det är någon som vet hur man kan göra eller som är i samma sits så får ni gärna kontakta mig på filiploppan@hotmail.com.

Vi båda är extremt tacksamma för svar!

Ha en trevlig kväll! Glad

Svar på tråden Insemination Pergotime??