• lolanoelle

ensamstående mammor som vill ses i sthlm?:)

Hej! 
    Jag är 23 år och ensamstående mamma till två små älsklingar på 2 år respektive 5 månader. Bor söder om sthlm. vore roligt att träffa andra unga ensamstående mammor med barn i ungefär samma ålder, någon som vill ses? 

• Svar på tråden ensamstående mammor som vill ses i sthlm?:)
  • Emsbli

Vi ses gärna :) Jag är 26 och min dotter 6 år. Vi bor Haninge.

• LillaB

Hej! Jag ses gärna också, är 27 och har en son på snart 2 år. Vi bor i Farsta :)

• solstråle1223

Hej lilla b kul att du skriver. Jag träffas gärna bor i Fruängen och en son på två. Jag skulle kunna till helgen.

• PatrickThebro
    Måste man vara mamma och ensamstående? så mobbat att killar inte få va med ju. Vad är det för fel på oss och våra barn :( 
  • AlexandraBerg
    PatrickThebro skrev 2014-12-09 02:28:49 följande:

Måste man vara mamma och ensamstående? så mobbat att killar inte få va med ju. Vad är det för fel på oss och våra barn :( 

Haha, älskling då. :) De kanske vill möta jämlikar, någon som förstår de. Lika barn leka bäst liksom.
  • LillaB
    solstråle1223 skrev 2014-12-08 19:44:41 följande:

Hej lilla b kul att du skriver. Jag träffas gärna bor i Fruängen och en son på två. Jag skulle kunna till helgen.

Hej igen :) inte loggat in på ett tag. Va skoj, Då bor vi inte särskilt långt ifrån varann. Ses gärna, förslag på plats?

Kanske någon annan som är på?
  • lolanoelle
    LillaB skrev 2014-12-14 23:03:33 följande:
    Hej igen :) inte loggat in på ett tag. Va skoj, Då bor vi inte särskilt långt ifrån varann. Ses gärna, förslag på plats?

Kanske någon annan som är på?
    hej, länge sen jag var inloggad.  ngn som är på att ses nästa vecka, kanske på en öppen förskola eller fik med barnhörna? mina barn är nu 2,7 respektive 7 månader :) 
  • Lillac

Kolla in gruppen "ensamstående föräldrar Stockholm " på fb så kanske du/ni hittar någon att hänga/ventilera med :)

Själv medlem där o bor i Tensta med min lilla tjej på 6 mån :)

Välkomna alla ensamstående föräldrar oavsett kön :)

Svar på tråden ensamstående mammor som vill ses i sthlm?:)