• Vitalglow

Någon annan sm ruvar för första gånge och använder Lutinus? Vad har ni för symptom?

Jag har så ont i mina bröst ända sedan äggplock (dvs 11 dagar sedan )och är nu på ruvar dag 7. Innebär detta att mensen är på väg? Har ofta väldigt ont i brösten då.. Vad har ni andra för symptom? Använder också Lutinus vaggisar 3ggt/dag.

• Svar på tråden Någon annan sm ruvar för första gånge och använder Lutinus? Vad har ni för symptom?
  • Citrona

Hej!
    Ser att tråden är ett par månader gammal men jag skriver ändå och hoppas att det är ok att jag "snor" din tråd ;)

Hoppas det gick bra för dig!!

Jag börjar med just litunus imorgon då jag har återföring.
    Det står att man ska börja samma dag som äggplocket men min klinik Sophiahemmet säger dagen för återföring, hur har ni andra fått göra?
    Har ni fått mycket biverkningar?

• happyhappy

Jag började samma em som ÄP, dvs igår.

Jag kör ett slags rescue-program då jag ligger i risk för överstimulering men har mått så pass bra fram till äp och hade inte samlat på mig så mkt vätska så vi ska chansa på ET av blastocyst på måndag...

Oooooch det jag ville komma till var att då aka man börja samma dag son ÄP. Biverkningar är väl lite tidigt att tala om för min del men jäklar vad blött det blir, när kag vakande kändes trodde jag en kort stund att jag kissat på mig ;)

• Citrona

Oj bra att veta att det kan bli så, inget kul att vakna och tro det ju ;)

Jätteskumt att jag ska börja så sent med dessa, tog den första i morse och låg sedan och vilade i 10 min efteråt som jag läste skulle vara bra.

Vilken klinik går du till? Jag går på Sophiahemmet.

Svar på tråden Någon annan sm ruvar för första gånge och använder Lutinus? Vad har ni för symptom?