• mico

komplikationer efter förlossningen?

Hej

Natten till måndagen föddes min underbara gosse ! :) Förlossningen tog 5 timmar. Gick väldigt fort o hann nätt och jämnt med eda. Detta är min tredje förlossning. De andra två har varit långdragna och jag hade inte testat eda förut. Efteråt fick jag klåda på kroppen. Men den avtog sen. Nu sen i onsdags kväll jar jag känt mig öm i kroppen typ feber. Men har ingen temp. I två dagar har jag ihållande huvudvärk som inte släpper ens med värktablett. Ont i ryggen, speciellt när jag går. Nu ikväll fick jag dessutom en fruktansvärd smärta i nedre delen av magen! Inte eftervärk...det har jag också. Vad beror detta på? Någon som vet?

• Svar på tråden komplikationer efter förlossningen?
  • c4trin

Ring 1177 och fråga. Kan ju vara ett vanligt virus tänker jag :) Lycka till

N 140128
  • mico

Ringde bb. De tyckte att jag skulle åka till akuten ang smärtan i magen. Men sa samtidigt att vi kunde bli sittandes ett tag då det va mycket på förlossningen.

Vi åkte iväg men vände. .

• Limaliie

Jag tycker du bör kolla upp det på akuten ändå, det kan ju vara livmoderinflammation eller liknande. Inte för att man får huvudvärk av det men tänker på magontet och febern.

• mico

Jo jag har inte så ont så jag grinar nu. Men är fortfarande väldigt öm och det gör ont när jag rör mig. Får åka in sen o kolla upp det

• Limaliie
    mico skrev 2014-10-25 10:10:22 följande:

Jo jag har inte så ont så jag grinar nu. Men är fortfarande väldigt öm och det gör ont när jag rör mig. Får åka in sen o kolla upp det

Bra idé och grattis till bebisen!
  • mico
    Limaliie skrev 2014-10-25 10:21:44 följande:

Bra idé och grattis till bebisen!

Tack så mycket ????
  • mico

Det visade sig vara en kraftig urinvägsinfektion!
    Känns skönt att ha fått svar och att det inte var värre =)

Svar på tråden komplikationer efter förlossningen?