• Anonym (Missfall)

Hur mycket blöder man när man får missfall i v 5?

Jag är i v 5 och idag fick jag missfall. Började med rosa på pappret och sen klarrött blod. Kommer mest när jag torkar mig, behöver inte mer än trosskydd för så mycket kommer det inte. Har läst att missfall såhär tidigt är som en mens, men det här är mindre än vad min mens brukar vara. Har dock mycket mensvärk! Är det såhär det brukar vara?

• Svar på tråden Hur mycket blöder man när man får missfall i v 5?
  • yodi

det kan nog variera. men för min del så var det först som du beskriver och sedan blev det mer som en vanlig mens. smärtan försvann även när det kom igång ordentligt.

• Anonym (Missfall)
    yodi skrev 2014-10-15 15:36:22 följande:

det kan nog variera. men för min del så var det först som du beskriver och sedan blev det mer som en vanlig mens. smärtan försvann även när det kom igång ordentligt.

Bör man söka vård? Alltså för stt få det konstanterat?
  • Anonym (Anastasia)

Jag blödde som ett svin för att sedan få höra att jag aldrig någonsin skulle kunna få barn flergånger.  
    När du vet att du hade missfall, vad är det som du undrar nu här?

• yodi

nej för det mesta klarar kroppen av det själv, det är om du får jätte ont, börjar blöda mycket och framför allt om du får feber eller om det börja lukta konstigt om blodet.

• Anonym (Missfall)
    Anonym (Anastasia) skrev 2014-10-15 15:39:50 följande:

Jag blödde som ett svin för att sedan få höra att jag aldrig någonsin skulle kunna få barn flergånger.  
    När du vet att du hade missfall, vad är det som du undrar nu här?

Jag har aldrig haft missfall så därför frågar jag?
  • Anonym (Flera)

Jag har blödit lite mer än vanlig mens och haft ont,vilket jag inte alls har vid mens och fått ut tydliga klumpar. Kroppen sköter det själv.

Svar på tråden Hur mycket blöder man när man får missfall i v 5?