Trosor under vita jeans??
nu är det såhär att jag köpte nya jeans tidigare idag men kom på att jag inte har vita stringtrosor!? Jag har bara ett par blåa. Jag köpte mycket annat förutom det .. Vilka andra trosor kan man ha istället?
nu är det såhär att jag köpte nya jeans tidigare idag men kom på att jag inte har vita stringtrosor!? Jag har bara ett par blåa. Jag köpte mycket annat förutom det .. Vilka andra trosor kan man ha istället?
Beror på om du vill att de ska synas eller ej. Vita, mönstrade och färgglada syns oavsett hudfärg. Beige/aprikos/ljusrosa på någon ljushyad och mer åt brunt/svart ju mörkare man är.
Prova bara?
- jag kan inte bara prova här hemma, då ser man ju knappt något. Alla andra ser.
- det är klart att jag inte vill att man ska se igenom..
jag har flertalet vita jeans och handlar det om riktig jeanskvalite med denim i jeansen så syns det väldigt sällan igenom.
Är det tunnare jeans i mer leggingsvariant så syns det igenom om du har svarta, rejält mönstrade eller typ neonfärger.
har du trosor i aprikost, puderrosa, babyblått , grått, osv så kommer det inte synas.
tycker du det är pinsamt att trosor överhuvudtaget syns så ska du inte ha vita jeans...
Vita trosor då?
Alltså det absolut bästa är ju hudfärgade trosor, då syns det inte alls igenom! Hudfärgade underkläder är alltid det bästa man kan ha när man har vita kläder på sig. Vita trosor kan synas igenom. Hudfärgat känns ju säkrast.
Köp ett par vita stringtrosor om det är det du tycker passar. Men varför är det så jobbigt om trosorna syns lite?
Om det är tunnare byxor där trosorna syns igenom har jag hudfärgade string från Sloggi, sköna och syns inte. Om jag verkligen vill att det synas under tex tunna vita leggings blir det vita spetsstring som sitter snyggt. Det händer att jag har ett par minimala från Cosabella, sjukt små och precis allt syns, inget man har på jobbet direkt...
Röda trosor!
Vita string syns...
Hudfärgade! Jag ser att många tjejer gör misstaget med vita string men det syns igenom. H&M har sömlösa string och hipsters som funkar bra.