• Peters

Bärs är livet!

Jag gillar öl helt enkelt. Vad har ni för tips? Det behöver absolut inte vara det absolut trendigaste hipster-ölet som finns utan allt möjligt som är gott till olika saker. 

Att bara ta den som den är eller till mat!

Tack på förhand!

öl
  • Svar på tråden Bärs är livet!
  • EnPetra

Jäger slår öl alla dagar i veckan!

Men om man måste dricka öl så är det "Ju mörkare, ju goare", som gäller. I bastun sitter det fint :) 

• Frejsing

Öl ska vara öl! En ordentlig kall lager slår verkligen allt en varm sommardag! 

• Vickslick

Julöl är ju det absolut bästa tycker jag! Ska bli spännande att se vad för nya sorter som kommer i år. 

• Empalempa
    Vickslick skrev 2014-10-23 14:32:45 följande:

Julöl är ju det absolut bästa tycker jag! Ska bli spännande att se vad för nya sorter som kommer i år. 

Morberg har en julöl i år! Den måste ju vara god, här kan man förbeställa den; http://www.supremewine.se/jul
  • Malinans
    Empalempa skrev 2014-10-31 13:55:54 följande:
    Morberg har en julöl i år! Den måste ju vara god, här kan man förbeställa den; http://www.supremewine.se/jul
    Jag gillar hans vanliga lager! Har du testat den?? Den finns också på Systemet. 
  • Empalempa
    Malinans skrev 2015-01-12 10:00:30 följande:
    Jag gillar hans vanliga lager! Har du testat den?? Den finns också på Systemet. 
    Ja nu har jag testat! Jag tyckte den var bra :D Snart fredag igen :)
  • Peters
    Knopp skrev 2015-02-12 15:34:43 följande:

Klassisk Lager! Klassisk karl! 
    Fantastisk härlig människa. Dock så har många svårt för honom, men hans öl var himla god må jag säga. Blir en back i påsk va?
  • Vickslick

Ser tamefan den där ölen överallt numera. Börjar bli som en heineken typ. Undrar dock om någon krog har tagit in den? Skönt att få säga "En kall Morbärs tack" till bartendern. 

• Fredrikaa
    Vickslick skrev 2015-06-24 15:36:54 följande:

Ser tamefan den där ölen överallt numera. Börjar bli som en heineken typ. Undrar dock om någon krog har tagit in den? Skönt att få säga "En kall Morbärs tack" till bartendern. 

Tror den bara finns på Systembolaget, krogar brukar vara kinkiga med att ta in produkter kändisar gjort. 
Svar på tråden Bärs är livet!