• Mammans

Vet du vad ask är?

Vad vet ni föräldrar om sidan http://ask.fm/? Och isåfall, vad tycker ni om den?
    Jag tycker det är helt sjukt att den finns. 

Från Wikipedia, den fria encyklopedin 
    Ask.fm är ett socialt nätverk där användare kan bjuda in frågor från andra användare på webbplatsen eller från anonyma användare. Sajten lanserades den 16 juni 2011. http://en.wikipedia.org/wiki/Ask.fm

På bilden ser ni lite av det jag hittat...

nätet
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-13 21:31
    Vet inte vad som hände med bilden. Men klicka på den här länken så hoppas jag att ni kan se bilderna på hur olika konversationer ser ut på den här sidan.

plus.google.com/photos/102200266936375826824/albums/6069763582418816977
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vet du vad ask är?
  • Mamori

Bilden leder bara till en wikisida?

Men jo, jag vet vad det är även fast jag inte har kollat närmare på det. Lät roligt när jag hörde om det iaf men hade gärna kollat närmare på bilden så jag förstår problemet.

• Flärpen

Fast... det är ju ingen dålig hemsida, tycker det är ett rätt bra koncept men idiotjävlar finns överallt. Samma sak händer på twitter, facebook, diverse bloggar etc.

• Mammans
    Flärpen skrev 2014-10-13 21:19:24 följande:

Fast... det är ju ingen dålig hemsida, tycker det är ett rätt bra koncept men idiotjävlar finns överallt. Samma sak händer på twitter, facebook, diverse bloggar etc.

Ja men på sidorna du nämner går det att svåra kommentarer via ip adressen det gör det inte på ask.
  • Mammans
    Mamori skrev 2014-10-13 16:17:39 följande:

Bilden leder bara till en wikisida?

Men jo, jag vet vad det är även fast jag inte har kollat närmare på det. Lät roligt när jag hörde om det iaf men hade gärna kollat närmare på bilden så jag förstår problemet.

Vet inte vad som hände med bilden. Men klicka på den här länken så hoppas jag att ni kan se bilderna på hur olika konversationer ser ut på den här sidan.
Svar på tråden Vet du vad ask är?