Ingen ägglossning..
Har ett barn på 3 år, med honom så hade vi det kämpigt och fick försöka 1,5 år innan jag blev gravid. Vi sökte för en utredning och fick en tid för besök, men jag lyckades bli gravid innan besöket !! Halleluja för det =)
Nu är vi väldigt sugna och redo för nr 2. Dock så är det kämpigt denna gången med.. 1,5 år har nu gått och ingen bebis har det blivit.
Äter levaxin men mina värden är bra och jag äter lagom mängd.
Har tagit ägglossningsstickor nu i 3 månader men dessa har aldrig gett utslag för någon ägglossning... =( Min mens är regelbunden, mina cyklar ligger på 28 dagar dom seneaste 5 månaderna.
Denna månaden har jag testat att ta tempen varje morgon och registrerar allt i appen; NaturalCykles.
Vi har nu lämnat in papper för att komma på utredning och inväntar svar från sjukhuset, för denna eviga väntan är fruktansvärd!
En käftsmäll för varje menstruation som börjar, en käftsmäll för varje ägglossningstest som inte visar någon LH höjning..
Dessa frågor som ständigt ställs: -är det inte dags för nummer två nu??
Har enbart berättat om vår situation för två personer i min närhet. Då det är så känsligt vill jag inte ha några frågor från nära o kära utan låtsas bara som att vi inte är sugna på ett barn till ännu....
Har läst att många har tipsat om Munkpeppar..
Är det ofarligt att ta om man bara vill "locka fram" sin ägglossning..??
Finns det något annat jag kan testa medans jag inväntar att få komma intill på utredningen??!
Vad kan vara fel när man inte har någon ägglossning?! Är så orolig..