• mllnll

Öm i klitoris??!!

Min dotter är idag 1vecka gammal, och har sedan dess fram tills igår varit sängliggandes i stort sett. Tyckte mitt avslag hade börjat försvinna lite, men igår började jag blöda igen. Dock läst att det är normalt att blödningen kommer och går lite.  
    Tyckte även igår att stygnen skavde lite mer än de gjort tidigare, kan dock bero på att jag rörde mer på mig igår än jag gjort tidigare. 

Däremot, så är jag nu öm i min klitoris. Skulle förklara för min sambo hur de känns, och det känns som att den kryper inåt. haha! Känns konstigt när jag går och får försöka sitta lite mer på svanskotan. 
    Bör kanske tillägga att jag endast fick två små bristningar, som inte ens är i närheten av den. Utan dessa kom på mina blygdläppar.. 
    Någon mer som blivit öm där efter 1vecka, är det normalt? Väldigt obehagligt i alla fall!
  • Svar på tråden Öm i klitoris??!!
  • mllnll

Känns ku så himla konstigt, speciellt när man inte ens gick sönder något där haha

• Emmask

Jag har samma! Två v sedan förlossningen. Känner en konstig känsla i klitoris främst när jag kissar men även ibland annars. Sagt till min sambo att jag har "foglossning i klitoris" trots att den absolut inte är i närheten av min lilla bristning och jag aldrig haft foglossning.

Svar på tråden Öm i klitoris??!!